اخبار داغ

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد

افزایش سطح زیر کشت چغندرقند در اسدآباد

افزایش سطح زیر کشت چغندرقند در اسدآباد
رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآبادگفت: امسال تعهد ما در کشت چغندرقند 1700 هکتار بوده که این میزان به 2200 هکتار افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سقراط بیرنگ در گفت‌وگو با خبرنگارآوای فامنین،؛ با اشاره به اینکه امسال تعهد سطح زیر کشت چغندرقند در اسدآباد به میزان هزار و 700 هکتار بوده است که افزایش کشت داشتیم، اظهار کرد: در حال حاضر چغندرکاران اقدام به کشت 2200 الی 2300 هکتار کشت چغندر داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

وی تصریح کرد: میزان تولید بر اساس سطح زیر کشت 1700 هکتار حدود 105 هزار تن می‌رسد که البته این میزان با سطح زیر کشت مازاد تغییر خواهد کرد.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به افزایش سطح زیرکشت چغندرقند، اظهار کرد: قاعدتا" برای برداشت و تحویل محصول به کارخانه با مشکلاتی مواجه خواهیم بود چرا که برخی از چغندرکاران عقد قراردادی با کارخانه قند نداشته اند.

,

وی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های مهر و آبان ماه امسال گفت: این امر می‌تواند ما را در برداشت محصول چغندرقند با مشکل مواجه کند، بنابراین باید برای برداشت همه چغندرکاران ما را یاری دهند.

,

بیرنگ به آغاز برداشت چغندرقند از اواسط شهریورماه اشاره کرد و گفت: این امر تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

,

وی گفت: با توجه به ظرفیت تولید شهرستان در زمینه چغندرقند ایجاد یک کارخانه قند ضرورت دارد که به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه