اخبار داغ

عضو پیشین کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با دانا:

امنیت جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم/ اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها به اسرار طبقه‌بندی دسترسی پیدا کنند

امنیت جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم/ اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها به اسرار طبقه‌بندی دسترسی پیدا کنند
عباسعلی منصوری گفت: دولت و وزارت خارجه باید مراتب اعتراض جمهوری اسلامی را به اظهارات آمانو به نهادهای مختلف اعلام کنند و به طور جدی به این اظهارات واکنش نشان دهند.
[

عباسعلی منصوری عضو پیشین کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهارات آمانو مبنی بر اینکه پروتکل الحاقی تفاوتی بین سایت‌های نظامی و غیر نظامی قائل نیست اظهار داشت: اجازه بازرسی از پایگاه‌های نظامی به آمریکایی‌ها داده نمی‌شود و این خط قرمز ما است و قرار نیست با هر خبر جعل شده‌ای جمهوری اسلامی ایران اجازه بازدید از مراکز نظامی را به سازمان‌ها و نهادهای مختلف بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: این بیشتر شیطنت آمریکایی‌ها است و من فکر می‌کنم که وزارت خارجه تصمیم جدی و موضع‌گیری جدی را در این رابطه خواهد داشت و ما بارها اعلام کرده‌ایم که امنیت جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها به اسرار طبقه‌بندی دسترسی پیدا کنند.

,

 

,

عضو پیشین کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: اینکه با شیطنت آمریکا و سایر قدرت‌ها سازمان‌های بین المللی تسلیم شوند و مطالبی را بیان کنند حتما با موضع‌گیری جمهوری اسلامی همراه خواهد بود و تا کنون هیچ اجازه‌ای به هیچ نهادی در این زمینه داده نشده است.

,

 

,

منصوری در خصوص پروتکل الحاقی عنوان کرد: پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است و این پروتکل الحاقی که بیان می‌کنند مستلزم این است که در مجلس مصوب شود که این کار انجام نشده و نمی‌توانند ادعای اجرای پروتکل الحاقی را در این داشته باشند.

,

 

,

وی ادامه داد: سازمان‌های بین الملل پیش از این هم با فرستادن تیم‌های بازرسی به کشورهایی از قبیل عراق و لیبی نشان دادند که برای آمریکا‌یی‌ها جاسوسی می‌کنند و همه دیدیم که پس از بدست آوردن اطلاعات پایگاه‌های نظامی این کشورها چه بلایی بر سر مردم آن آوردند.

,

 

,

عضو پیشین کمیسیون ویژه بررسی برجام در پایان گفت: دولت و وزارت خارجه باید مراتب اعتراض جمهوری اسلامی را به این اظهارات به نهادهای مختلف اعلام کنند و به طور جدی به این اظهارات واکنش نشان دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه