اخبار داغ

در ستاد هفته دفاع مقدس تیران و کرون مطرح شد؛

لزوم همکاری مردم و مسئولان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس/ شهید حججی نمونه بارز فرهنگ شهادت طلبی است

لزوم همکاری مردم و مسئولان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس/ شهید حججی نمونه بارز فرهنگ شهادت طلبی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در ایران اسلامی زنده کرد، یادآور شد: این فرهنگ در جوانان برومند کشور وجود داشته و شهید مدافع حرم محسن حججی نمونه بارز آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ علی رحمانی امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس با اشاره به پیروزی های ایران اسلامی در نبرد با دشمنان، اظهار کرد: استکبار جهانی شکل گیری بزرگ ترین انقلاب اسلامی در کشور ایران را مخالف اهداف و آرمان های خود دیده و با راه اندازی جنگ تحمیلی درصدد شکست آن برآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بیش از ۲۰ کشور، به عراق در حمله به خاک ایران کمک دادند، گفت: مردم غیور و دلاور ایران اسلامی در کنار سپاه و ارتش از خاک میهن، ناموس و انقلاب اسلامی دفاع کرده و ۲۳۶ هزار نفر در کل کشور در این دوران و ۲۳ هزار نفر در استان اصفهان به شهادت رسیدند.

,

وی پاسداشت از ایثارگری شهدا و رزمندگان را وظیفه مهمی دانست و افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک فرهنگ است که موجب آگاهی نسل های جوان و آینده سازان کشور از آن دوران و رشادت ها و ایستادگی ها در برابر ظالمان خواهد شد.

,

رحمانی ادامه داد: جوان ها باید بدانند خون های زیادی برای این نظام و انقلاب ریخته شده است و در صورت تعدی دوباره دشمن باید تا پای جان ایستاده و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

,

فرماندار اذعان کرد: این تکریم یک تکریم فرهنگی است که احترام و توجه به خانواده های شهدا و ایثارگر به منظور قدردانی ار رشادت و ایثار آنها انجام خواهد شد.

,

وی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان و مردم شهید پرور و ولایت مدار باید در این هفته مهم  برنامه هایی را برای بزگرداشت مقام والای شهدا و بیدار سازی نسل جوان در حد بضاعت و اعتبارات خود برگزار کنند.

,

 

,

سرهنگ علی اصغر عطایی امنیت و اقتدار  کشور را مرهون خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی امروزه موجب گسترش اسلام در جهان شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی حادثه الهی و معجزه قرن بود که عزتمندی  و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در ایران اسلامی زنده کرد، یادآور شد: این فرهنگ در جوانان برومند کشور وجود داشته و شهید مدافع حرم محسن حججی نمونه بارز آن است.

,

سرهنگ عطایی جنگ تحمیلی را جنگ نابرابر بین جبهه حق و باطل عنوان کرد و افزود: رمز پیروزی ایران اسلامی در این جنگ اعتقاد و ایمان راسخ به خدا، اخلاص و تقوای الهی، وجود رهبری حکیم و جوانانی مخلص و جهادی بود.

,

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان با بیان اینکه با وجود خسارات مادی و معنوی جنگ تحمیلی برکات زیادی هم شامل حال کشور شده است، تصریح کرد: الگو گیری مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی برای سایر کشورهای آزادی خواه و درخشش استعدادهای جوانان غیور  این مرز و بوم در عرصه های مختلف از جمله در زمینه نظامی و تولید انرژی هسته ای از جمله آثار و برکات جنگ تحمیلی هشت ساله در کشور  است.

,

وی خاطرنشان کرد: در طول این هفته برنامه های مختلفی از طرف ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر ها و روستاها برگزار خواهد شد که از جمله آن می توان به برگزاری یادواره های شهدا، محفل خاطره گویی، مسابقات ورزشی  و بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان اشاره کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه