اخبار داغ

هانی‌زاده در گفت‌وگو با دانا:

ایران تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد/ بازدید از مراکز نظامی هر کشوری، نقض امنیت ملی آن کشور محسوب می‌شود

ایران تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد/ بازدید از مراکز نظامی هر کشوری، نقض امنیت ملی آن کشور محسوب می‌شود
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: ایران تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد حتی اگر این موضوع منجر به لغو توافق ایران و 1+5 شود.
[

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهارات آمانو مبنی بر اینکه پروتکل الحاقی تفاوتی بین سایت‌های نظامی و غیر نظامی قائل نیست، اظهار داشت: اظهارات آمانو تحت فشارهای آمریکا انجام شده است، برجام مسئله بازدید از مراکز هسته‌ای و مراکز نظامی را با شفافیت تفکیک کرده و مقامات آژانس می‌توانند به طور سرزده از تاسیسات هسته‌ای بازدید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بازدید از مراکز نظامی هر کشوری، نقض امنیت ملی آن کشور محسوب می‌شود و هیچ کشوری اجازه بازرسی از مراکزی نظامی خود را به سایر کشورها و نهادها نمی‌دهد و بنابراین اظهارات آمانو دارای تناقض است و شفاف نیست.

,

کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: آمانو سیاست و ادبیات گفتمانی خود را تحت تاثیر فشار آمریکا تعریف کرده است چرا که او در گذشته بارها اعلام کرده که ایران به تعهدات خود عمل کرده است و اگر ایران به تعهدات خود عمل کرده پس مسئله بازدید از مراکز نظامی کاملا منتفی است.

,

هانی‌زاده عنوان کرد: ایران تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد حتی اگر این موضوع منجر به لغو توافق ایران و 1+5 شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه