اخبار داغ

امام جمعه واوان:

شهید حججی مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد

شهید حججی مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد
امام جمعه واوان گفت: شهید حججی یک نفر از نیروهای مؤمن انقلابی بود که با اخلاصش بر تمام رسانه‌ها غلبه کرد اگر تشکل‌ها و گروه‌های مردمی با مظلومیت کار می‌کنند ناامید نشود اگر کار ما برای خدا باشد جریان ساز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت: شهید حججی یک فعال فرهنگی و جوان مؤمن انقلابی بود که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرد، خداوند به کار شهید حججی برکت داد و اثرگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در گفت‌وگو با , اسلامشهرخبر , با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت: شهید حججی یک فعال فرهنگی و جوان مؤمن انقلابی بود که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرد، خداوند به کار شهید حججی برکت داد و اثرگذار شد.,

وی ادامه داد: کسی که سال‌ها برای خدا کار کند خداوند او را عزت می‌دهد و شهادت این‌چنینی نصیبش می‌شود که مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد.

,

مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه زهرا (س) با اشاره به ظرفیت گسترده شبکه‌های اجتماعی افزود: می‌بینیم شهیدی می‌آید و بر همه رسانه‌ها غلبه می‌کند و تمام رسانه‌ها در اختیار این محتوا قرار می‌گیرد شهید حججی به ما ثابت کرد می‌شود بر این رسانه غلبه پیدا کنیم و این غلبه حاصل شد. اگر با اخلاص عمل کنیم می‌توان بر این رسانه‌ها غلبه کرد.

,

وی اعلام کرد: شهید حججی یک نفر از نیروهای مؤمن انقلابی بود که با اخلاصش بر تمام رسانه‌ها غلبه کرد اگر تشکل‌ها و گروه‌های مردمی با مظلومیت کار می‌کنند ناامید نشود اگر کار ما برای خدا باشد جریان ساز خواهد شد.

,

امام‌جمعه واوان تأکید کرد: انشالله در روزهای آینده شاهد تشییع پیکر این شهید والامقام باشیم و قطعاً استقبال بی‌نظیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه