اخبار داغ

تصادف کامیون با چند سواری و ورود به یک مغازه 10نفر مصدوم برجایی گذاشت

تصادف کامیون با چند سواری و ورود به یک مغازه 10نفر مصدوم برجایی گذاشت
ساعاتی قبل براثر برخورد یک کامیون با چند سواری و ورود به یک مغازه در میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی 10 مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛شب گذشته  یک دستگاه کامیون خاور و با برخورد با چند سواری داخل یک مغازه کبابی شد، 10 نفر مصدوم برجای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این زمینه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگویی با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: کامیون خاوری که با بار بوده و  در ورودی میدان سید جمال‌الدین پنچر شده و لاستیک آن ترکیده است که همین موجب برخورد با چند سواری شده و در آخر هم به سمت یک مغازه وارد شده است.

اسماعیل جمشیدی ادامه داد: با رخداد این حادثه همه ارگان‌ها و نهادهای خدماتی، آتش‌نشانی ، هلال‌احمر و نیروی انتظامی حضور یافتند و تعدادی از افراد زخمی و مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در پاسخ به اینکه خبر رسیده است که بار این کامیون خاور مهمات و ادوات جنگی بوده است، گفت: بار این کامیون معمولی است و ما به‌عنوان نیروی انتظامی این موضوع را تائید نمی‌کنیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ گفت: براثر برخورد کامیون خاور ا چند دستگاه خودرو  تعداد 10 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

مهدی بسطامی تصریح کرد: حال مصدومان خوب است و این حادثه کشته و فوتی نداشته است

, آوای سیدجمال,
,
,
,
,
,
, آوای سیدجمال,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه