اخبار داغ

با 4گزینه نهایی مورد بررسی برای منصب شهرداری؛

همدانی ها به دنبال شهرداری همچون قالیباف هستند

همدانی ها به دنبال شهرداری همچون قالیباف هستند
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جمع بندی نهایی تصمیم بر آن شد تا 10 روز آینده گزینه شهردار همدان هم همچنان با ورود گزینه های دیگری مورد بررسی قرار گیرد، تا شهرداری برای همدان انتخاب شود که همچون قالیباف در حدود 18 ساعت از 24 ساعت بدود و شاخصه هایی از جمله توانمندی، شایستگی، همه فن حریفی و پاکدستی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین،  نشست علنی شورای اسلامی شهر همدان در حالی عصر روز گذشته به کار خود پایان داد که تعیین تکلیف شهردار کهن شهر تاریخ و تمدن کشور با یک شور و نظر جمعی شورا به 10 روز دیگر موکول شد، این تصمیم با ی رأی ممتنع، دو رأی مخالف و هشت رأی موافق از سوی اعضای شورا گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

و اما «ابراهیم مولوی» رئیس شورای اسلامی شهر همدان در آن جلسه گفته بود که از مجموع 40 گزینه معرفی شده به صحن شورای شهر همدان 33 گزینه برنامه های خود را ارائه کرده بودند تا آن که با تصمیم و رأی گیری از این تعداد نیز تنها 9 گزینه به مرحله بعدی راه یافتند.
وی اظهار کرد: در مجموع از این 9 گزینه نیز با توجه به سه روز برنامه فشرده چهار نفر یعنی  عباس صوفی، مهدی مجیدی، مجید درویشی و احمد مشهدی یاری به دور بعدی راه یافتند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: در جمع بندی نهایی تصمیم بر آن شد تا 10 روز آینده  گزینه شهردار همدان هم همچنان با ورود گزینه های دیگری مورد بررسی قرار گیرد، تا شهرداری برای همدان انتخاب شود که همچون قالیباف در حدود 18 ساعت از 24 ساعت بدود و شاخصه هایی از جمله توانمندی، شایستگی، همه فن حریفی و پاکدستی داشته باشد واصلح و همیار مردم باشد و این موضوع فارغ از نگاه سیاسی است.
مولوی عنوان کرد: پروژه های شهرداری رها نشده، چرا که شورا برای سه ماه در منصب شهرداری سرپرست انتخاب کرده است.
وی تصریح کرد: در مجموع تا 10 روز آینده از بین گزینه های دیگری که معرفی خواهند شد شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه