اخبار داغ

طلسم بالاخره شکست/ حضرتی، به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد

طلسم بالاخره شکست/ حضرتی، به عنوان  شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد
اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب، پس از مدت ها تلاش و رایزنی، بالاخره در جلسه فوق العاده خود ” رضا حضرتی” را بعنوان شهردار جدید این شهر معرفی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب که با حضور فرهاد جودی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب و  هفت عضو این شورا برگزار شد،  رضا حضرتی با چهار رای اعضای شورای هفت نفره میاندوآب به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این جلسه، چهار نفر از اعضای حاضر در جلسه از لیست ۱۵ نفره گزینه های شهرداری، نام حضرتی را بر روی برگه ها نوشته و سه نفر هم نامی را بر روی برگه ننوشتند و رای آنها سفید بود.

,

در این جلسه تراب قهرمانی با ۶ رای و رسول ملکی با ۴رای به عنوان نمایندگان شورای شهر میاندوآب در شورای شهرستان انتخاب شدند.

,

هم چنین، احدغفاری نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۱۰۱ و اتوبوسرانی، مرتضی نجفی نماینده شورای شهر در ماده ۱۰۲ و داریوش عسگری به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده۷۷، سرمایه گذاری و بند۲۰ ماده ۵۵، رسول ملکی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون آتش نشانی، تراب قهرمانی نماینده شورا در کمیسیون تاکسیرانی و ترافیک انتخاب شدند.

,

گفتنی است پس از استعفای عبدالله عبداللهی شهردار میاندوآب در اوایل آبان ماه سال گذشته و پذیرش آن توسط استاندار آذربایجان غربی، شهرداری میاندوآب تا پایان دوره مسئولیت شورای چهارم و هم چنین بعد از آغاز دوره پنجم با سرپرست اداره می شود.

,

بر اساس اعلام احد غفاری نایب رئیس شورای شهر میاندوآب، رضا حضرتی شهردار منتخب شورای پنجم؛ دانش آموخته دکترای تخصصی حقوق کیفری، دانشجوی ارشد حقوق تجارت بین الملل و کارشناس حقوق و لیسانس و فوق لیسانس ادبیات فارسی بوده و دبیر و مدیریت دبیرستان، معاونت دانشگاه آزاد و ریاست دانشکده سما، دهیاری دهستان للکو و تدریس در مدارس و دانشگاه ها در سوابق وی به چشم می خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه