اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

آغاز سرشماری زنان ایرانی که همسر خارجی دارند/ فرزندان خارجی که در ایران متولد می شوند کارت هویت می گیرند

آغاز سرشماری زنان ایرانی که همسر خارجی دارند/ فرزندان خارجی که در ایران متولد می شوند کارت هویت می گیرند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از آغاز سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیرایرانی ازدواج کرده‌اند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛رضا اسماعیلی از فراهم شدن شرایط به منظور شرکت زنان در این سرشماری خبر داد و گفت: افرادی که می‌خواهند در این سرشماری شرکت کنند می‌توانند کد ملی خود را به شماره سامانه ۲۰۰۰۱۹۵ ارسال کرده و پس از آن از سوی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آن‌ها تماس برقرار شده و سوالات لازم از آن‌ها پرسیده می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است بعد از این سرشماری، مجلس تصمیم گیری کرده که پیشنهاد ارائه شده را بپذیرد یا اینکه شرایط به رویه سابق ادامه یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در پاسخ به این پرسش که مدت سرشماری زنان چه مدت به طول می‌انجامد؟، خاطرنشان کرد: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند حدود ۳ ماه طول خواهد کشید.

اسماعیلی افزود: آمار دقیقی از این زنان وجود ندارد و نیاز بود سرشماری در این رابطه صورت گیرد.

وی  گفت: مردان ایرانی که با زنان غیر ایرانی ازدواج می‌کنند می‌توانند برای فرزندان خود مدارک هویتی دریافت کرده و در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد.

اسماعیلی در رابطه با وضعیت زنان و مردان خارجی که در ایران ازدواج می‌کنند اظهارکرد: آنان می‌توانند برای فرزندی که در ایران به دنیا می‌آورند مدارک هویتی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه