اخبار داغ

تأکید فرماندار اسدآباد به دنبال حادثه شب گذشته:

وزارت راه و شهرسازی به تکمیل کنارگذر شهر اسدآباد خاتمه دهد

وزارت راه و شهرسازی به تکمیل کنارگذر شهر اسدآباد خاتمه دهد
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اتمام پروژه کنارگذر این شهر با توجه به افزایش تصادفات در ورودی شهر به‌عنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح است، گفت: راه و شهرسازی باید نسبت به اتمام این پروژه هرچه زودتر اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازآوای سیدجمال؛ به دنبال رخداد حادثه تصادف یک کامیون خاور با چند سواری در میدان ورودی اسدآباد و پیگیری این خبر از طریق پایگاه خبری آوای سیدجمال و همچنین مطالبه مردم بر تکمیل کنارگذر این شهر، گفت‌وگویی با فرماندار شهرستان اسدآباد داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

حسین افشاری در این زمینه با تشریح حادثه تصادف، گفت: حوالی ساعت 23 شب سه‌شنبه  یک دستگاه خاور که حامل بار مواد ناریه بود که بر اساس نظر کارشناسی پلیس راهور براثر نقص مستمر در سیستم ترمز موجب برخورد با چند دستگاه خودرو شد.

وی افزود: این دستگاه کامیون خاور که متعلق به ارتش بود، از تهران به مقصد کرمانشاه درحرکت بود که در ورودی اسدآباد در میدان سیدجمال‌الدین موجب این حادثه شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در این حادثه 13 نفر مجروح شدند که به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و مابقی هم حال آنان مساعد است.

وی با اشاره به نیمه‌تمام بودن پروژه کنارگذر شهر اسدآباد، تأکید کرد: اداره کل و وزارت راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کند.

افشاری ادامه داد: با توجه به برنامه زمان‌بندی پروژه کنارگذر شهر اسدآباد تا پایان فصل کاری سال 96 و یا نهایت 31 تیرماه 97 عملیات اجرایی این پروژه ضرورت دارد که اجرایی و به اتمام برسد.

وی تأکید کرد:این پروژه با توجه به تصادفات زیاد در ورودی شهر اسدآباد به‌عنوان یکی از مطالبات مردمی هم مطرح است که باید هرچه زودتر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه