اخبار داغ

غرضی:

تشکیل دولت الکترونیک از واجبات کشور است / نسل جوان وارد میدان توسعه کشور شود

تشکیل دولت الکترونیک از واجبات کشور است / نسل جوان وارد میدان توسعه کشور شود
وزیر با بیان اینکه نسل جوان باید وارد میدان توسعه کشوری شود، گفت: کارهای فیزیکی کشور را جلو نمی برد بلکه کارهای نرم افزاری موجب توسعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد غرضی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص شبکه ملی اطلاعات و اهمیت این امر گفت: توسعه در برخی کشورها با موانعی رو به روست و هزینه های سیاسی آن ازهزینه های مادی و معنوی بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وزیر پست و تلگراف در دولت سازندگی با تاکید بر اینکه تشکیل دولت الکترونیک از واجبات کشور است وشفاف سازی در امور اداری کشور باید اولویت اول باشد، بیان کرد: جریان های سیاسی موفق به حل این مسئله نمی شوند چرا که این جریان ها توانایی جلب نظر اجتماعی مردم را ندارند.

,

وی افزود: لذا نسل جدید و فعال جوان امروز بایستی پای این کار بایستد، توان این کار را به مردم بگوید و جریان اجتماعی را تقویت کند چرا که تا جریان اجتماعی خواهان این کار نباشد، توان سیاسی موفق به انجام آن نخواهد شد و دچار دردسر می شود.

,

غرضی  تاکید کرد: توصیه من به نسل جوان این است که وارد میدان توسعه کشوری شود؛ کارهای فیزیکی کشور را جلو نمی برد بلکه کارهای نرم افزاری موجب توسعه می شود.

,

وی اظهار داشت: در دهه 60 این حرف ها زده شده ومفصل کار شده؛ به ویژه که در این دهه ماهواره، گوشی، اینترنت و ... وارد کشور شد اما الان با گذشت30 سال هنوز دچار مشکلاتی هستیم.

,

وزیر پست و تلگراف در دولت سازندگی خاطرنشان کرد: توصیه من این است نسل جدیدی که می خواهد در کشور رشد پیدا کند باید پای این کار بایستد تا موانع آن برطرف شود؛ همچنین رسانه ها باید فواید شبکه ملی اطلاعات را برای مردم روشن کنند تا موانع کار برطرف شود و در روزی نه چندان دور دولت الکترونیک در کشور تشکیل گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه