اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب:

شهردار منتخب باید شرایط تصدی مسئولیت را احراز کند/شهردار آینده باید برنامه سالانه و ۴ساله برای توسعه شهر داشته باشد

شهردار منتخب باید شرایط تصدی مسئولیت را احراز کند/شهردار آینده باید برنامه سالانه و ۴ساله برای توسعه شهر داشته باشد
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: شورای شهر تصمیم می گیرد که چه کسی شهردار باشد ولی در ادامه شرایط احراز تصدی مسئولیت است که باید در مراحل بررسی و در نهایت منجر به صدور حکم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، فرهاد جودی در جلسه شورای شهر میاندوآب، پیش از انتخاب شهردار با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید به قانون و آئین نامه انتخاب شهردار توجه داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید، اظهار کرد: شرایط احراز و تصدی مسئولیت شهرداری در قانون ذکر شده و فرمانداری نیز در نامه ای این موضوع را به اطلاع شورا رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب افزود: هر کس که منتخب شورای شهر باشد، برای ما محترم بوده و برای میاندوآب تلاش خواهیم کرد تا این شهر در شان مردمانش توسعه یابد.

,

وی با بیان اینکه رای اعضای شورای شهر نخستین مرحله از فرایند انتخاب شهردار است، گفت: شورای شهر تصمیم می گیرد که چه کسی شهردار باشد ولی در ادامه شرایط احراز تصدی مسئولیت است که باید در مراحل بررسی و در نهایت منجر به صدور حکم شود.

,

جودی با اشاره به اینکه در آئین نامه احراز شرایط تصدی مسئولیت شهرداری، همه موارد آمده است، تصریح کرد: فرد منتخب اعضای شورای شهر باید فردی باشد که در مراحل بعدی دچار مشکل نشده و به گونه ای نباشد که با احراز نشدن شرایط، کار ما معطل بماند.

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: شورای شهر هم چنین باید از شهردار منتخب برنامه سالانه و چهارساله خواسته و دست به دست هم داده و با استفاده از درآمدهای نهفته ای که در شهر وجود دارد، برای توسعه شهر و درآمدزایی گام بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه