اخبار داغ

از کارمندان نمونه شهرداری رباط کریم قدردانی شد

از کارمندان نمونه شهرداری رباط کریم قدردانی شد
در جلسه ای با حضور مسئولان شهرداری، از کارمندان نمونه شهرداری رباط کریم با هدف ایجاد انگیزش و روحیه رقابت سازمانی مثبت تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز، طی جلسه ای با حضور پریسا ایلانلو رئیس شورای شهر رباط کریم ،مهندس گل بابایی سرپرست شهرداری و سه نفر از کارمندان نمونه برگزار و از خدمات آنان در طول یکسال گذشته تقدیر و تشکر بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رباط نیوز،,

بنا بر این گزارش،در این جلسه پریسا ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم ضمن تبریک کسب عنوان کارمند نمونه و تقدیر از اقدام خوب شهرداری در سخنانی اظـهار داشت : پیگیری امورات ارباب رجوع و وظیفه شناسی از مهمترین مواردی است که انتظار داریم کارمندان به آن توجه داشته باشند و تعهد کاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

,

در این جلسه همچنین گل بابایی نیز به اهمیت و نقش کارمندان در ارائه بهتر خدمات به شهروندان گفت: ارباب رجوع ولی نعمت ماست و مطمئنا همه تلاش ما بر این موضوع معطوف خواهد بود که بتوانیم بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مراجعه کنندگان ارائه کنیم.

,

در پایان جلسه لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به آقایان علی اصغر عظیم وند ، ابوالقاسم پیرحیاتی و خانم معصومه فتحی اعطا شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه