اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد:

ارائه برگ معاینه فنی شرط ارائه خدمات راهور

ارائه برگ معاینه فنی شرط ارائه خدمات راهور
رئیس پلیس راهور استان همدان از ارائه خدمات راهور به شرط داشتن معاینه فنی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سرهنگ "علی فکری" گفت: با توجه به تصویب قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی در 25 تیرماه سال جاری و تایید شورای نگهبان قانون اساسی، نقش مهم و تاثیرگذار معاینه فنی خودرو ها در کاهش آلایندگی هوا و تاثیر قابل ملاحظه آن به افزایش ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی ناشی از نقص فنی وسایل نقلیه، ضرورت بازنگری در احیاء برگ معاینه فنی در خدمات شماره گذاری متصور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این مقام انتظامی از اجرای طرح گسترده ای در هفته گذشته در برخورد با این تخلف خبر داد و افزود: ارائه برگ معاینه فنی صادره از مراکز مکانیزه مجاز به عنوان یکی از الزامات خدمات شماره گذاری ( نو شماره، نقل و انتقال مالکیت، تعویض پلاک، تعویض ارکان و ... ) برای خودروهای شخصی و دولتی که بیش از 4 سال از زمان تولید و خودروهای عمومی که بیش از یک سال از زمان تولید آنها ( بر اساس مدل ) سپری شده باشد اقدام و از ارائه هرگونه خدمات به خودروهای موصوف که فاقد برگ معاینه می باشند خودداری می شود.

,

وی همچنین از رانندگان سرویس مدارس خواست تا با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و شروع کار سرویس های مدارس نسبت به اخذ برگ معاینه فنی دارای اعتبار اقدام کنند و برگ معاینه فنی و برچسب مربوط به را همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه