اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد:

کشف بیش از 10 کیلو مواد مخدر و دستگیری 47 نفر در شهرستان بهار

کشف بیش از 10 کیلو مواد مخدر و دستگیری 47 نفر در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف بیش از 10 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 47 نفر قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش و معتاد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع،سرهنگ "بزرگعلی نوری" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بهار کارکنان خدوم و تلاشگر انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار از ابتدای این ماه تاکنون موفق به کشف 10 کیلو و 231 گرم انواع مواد مخدر شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

 

,

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به تبعات منفی مواد مخدر افزود: مواد مخدر به عنوان یک توطئه ریشه دار نظام استکبار بوده و هدف آن از بین بردن و فرو پاشیدن کانون گرم خانواده ها و تباه کردن جوانان کشورمان می باشد، که در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار موفق به دستگیری تعداد 47 نفر قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش، معتاد و سرانگشتان فروش مواد مخدر در این شهرستان شده اند.

,

 

,

 
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه از مردم شریف شهرستان بهار خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه 197 با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه