اخبار داغ

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با همفکری ۳ نماینده استان انتخاب شد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با همفکری ۳ نماینده استان انتخاب شد
نماینده کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با همفکری سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و همه می دانستیم غیربومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،عدل هاشمی پور در حاشیه همایش تقدیر از بهورزان شهرستان چرام با اشاره به تغییر استاندار گفت:آقای خادمی در این استان زحمت کشیده و علیرغم فضای سیاسی آلوده ولی بسیار خوب عمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

وی افزود:آقای خادمی مسئولیت جدید گرفتند و نباید استان خود را هم فراموش کنند.

,

نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استاندار جدید و با بیان اینکه استانداری که می آید عزیزدل بنده بوده و اینکه یکی می نویسد این اسناندار وابسته به فلان نماینده است، اظهار داشت:استاندار هر که می خواهد باشد بابد اهل تعامل با نمایندگان باشد و خواسته های آنها را در حوزه های مختلف سیاسی و عمرانی و فرهنگی سرلوحه کار خود قرار دهد.

,

 

,

وی بیان کرد:زمانی که آقای احمدی نماینده دهلران بودند، بنده در قرارگاه خاتم اولین پروژه گازرسانی را در حوزه انتخابیه وی کار کردم.

,

 

,

هاشمی پور تصریح کرد:آقای احمدی استاندار جدید از رفقای قدبمی بنده است اهل هیاهو هم نیستم .

,

 

,

نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از کسانی که می گویند استاندار جدید وابسته به فلان نماینده است و چه کسی این عزیز را آورده است، بیان کرد:این که چه کسی آورده و فضا را آلوده می کنیم،باید این دکان ها را ببندیم.

,

 

,

هاشمی پور تاکید کرد:استاندار جدید با همفکری سه نماینده انتخاب شد و همه می دانستیم غیربومی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه