اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بهارخبر داد:

دستگیری 16 سارق و کشف 4 فقره انواع سرقت در شهرستان بهار

دستگیری 16 سارق و کشف 4 فقره انواع سرقت در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 16 سارق و کشف 4 فقره انواع سرقت در بیست روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سرهنگ "بزرگعلی نوری" با بیان این مطلب که پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان را باید از جمله جرایمی دانست که همواره در کلیه طرح های انتظامی شهرستان بهار در کانون توجه کارکنان می باشد، عنوان کرد: کارکنان انتظامی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند، موفق به دستگیری 2 نفر سارق اماکن خصوصی و دستگیری 2 سارق سابقه دار تجهیزات کشاورزی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پلیس شهرستان بهار با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت قطعات خودرو را کشف و 2 نفر سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرد.

,

 

,

سرهنگ نوری در ادامه با اشاره به دستگیری 10 متهم در سایر سرقت ها خاطرنشان کرد : در مجموع  16 سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی با اعتراف به جرم ارتکابی خود به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در توصیه به مردم تاکید کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت، مغازه، اماکن خصوصی، احشام و محتویات خودرو به عمل آورده و اماکن و وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت مجهز کنند و ضمن همکاری با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنند.

,

 

,

وی در خاتمه ضمن تشکر از مردم فهیم و خداجوی شهرستان بهار که در تمام زمینه ها با پلیس تعامل ارزنده ای دارند از آنان خواست: در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعاً از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کرده و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به عملکرد کارکنان این شهرستان از طریق 197 با مسئولان این شهرستان در ارتباط باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه