اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار قزوین:

فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است

فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است
معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است، زیرا مردم در انتخابات‌های مختلف روش مدیریت کشور را انتخاب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آبیک در سالن جلسات فرمانداری آبیک اظهار کرد: فلسفه وجود همه مدیران در مسئولیت‌ها خدمت به مردم است، مردمی که صاحبان اصلی نظام هستند و در تمام مراحل شکل گیری انقلاب حضور جدی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نگاه آبیک,

وی افزود: مردم از ابتدای انقلاب با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب پشتیبان انقلاب و نظام بودند و تا به امروز عامل اقتدار و عزت کشور شدند.
این مسئول بیان کرد: با توجه به نقش و اهمیت حضور آنها در مقاطع مختلف، مدیران وظیفه دارند در جهت تحقق خواست و رفع نیازهای مردم و حفظ ارزشهای انقلاب قدم برداریم.
وی با اشاره به اینکه پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل وظیفه همه مسئولان است، اذعان کرد: فلسفه وجود دولت تحقق خواسته‌های مردم است، زیرا مردم در انتخابات‌های مختلف روش مدیریت کشور را انتخاب می‌کنند.
معاون سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: ما باید با اقدام و عمل پاسخگوی اعتماد مردم باشیم، خوشبختانه در استان فعالیت‌های بزرگی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در حوزه سیاسی انسجام و تعامل خوبی بین گروه‌های مختلف برقرار است و احزاب به راحتی به فعالیت‌های خود مشغول هستند و نِمود این موضوع را با حضور ۸۳ درصدی مردم در انتخابات شاهد بودیم.
شاهرخی در پایان تصریح کرد: در شهرستان آبیک با تلاش فرماندار از شهرستان‌های فعال و پیشرو در استان است و در این جلسه از خدمات فرماندار تشکر کرده و آقای حسینی معاون فرماندار آبیک را برای ادامه کار به عنوان سرپرست فرمانداری آبیک معرفی می‌کنیم.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه