اخبار داغ

امام جمعه شهر بهار:

وقوع فجایع انسانی علیه مسلمانان میانمار تاسف بار است

وقوع فجایع انسانی علیه مسلمانان میانمار تاسف بار است
امام جمعه شهر بهار وقوع جنایت علیه مسلمانان میانمار را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه،حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جنایات رخ داده در میانمار و علیه مسلمانان این کشور گفت: جنایتی که هم اکنون در این عصر و زمان در میانمار در حال رخ دادن است واقعا بی نظیر است و تمام کشورهای مسلمان موظفند که برخورد جدی و قاطعانه با این مسئله داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

امام جمعه شهر بهار ادامه داد: این برخورد به معنای لشگر کشی نیست بلکه این برخورد می تواند به شکل فشارهای اقتصادی و روابط باشد.

,

حجت الاسلام حاتم نیا اظهار داشت: در این دوره از تاریخ که حتی برای حمایت از حیوانات و وحوش قوانینی وضع شده ، برخورد مزدوران میانمار با مسلمانان این کشور و زنده در آتش سوزاندن مسلمانان و برخورد آنها با اطفال و کودکان در مقابل چشمان مجامع بین المللی و مسلمانان واقعا جای تعجب بوده و دهن کجی عجیب به مسلمانان است.

,

حاتم نیا ادامه داد: تاکنون شاهد وقوع چنین جنایات فجیعی با این عمق در هیچ جای جهان نبوده ایم و این یک جنایت بی بدیل است که حتی افراد غیر مسلمان نیز باید در مقابل آن عکس العمل نشان دهند.

,

امام جمعه شهر بهار ادامه داد: هر انسان آزاده ای که در سینه او قلبی قرار داشته و ذره ای عاطفه در وجودش دارد این عمل را محکوم می کند و اعتقاد ما این است که باید با این جنایت برخورد شود و این برخورد چه با زبان ، چه با عمل و چه با نفرین می تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه