اخبار داغ

سرپرست شهرداری اهر گفت:

باغلار آراسی ساماندهی می شود / مردم در پرداخت عوارض شهری همکاری کنند

باغلار آراسی ساماندهی می شود / مردم در پرداخت عوارض شهری همکاری کنند
مصطفی اکبری گفت: با توجه به گذشت مدت کمی از سرپرستی بنده؛ برنامه‌هایی برای شورای اسلامی اهر مطرح شد که مهم‌ترین آن بحث مسیر گشایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ مصطفی اکبری؛ سرپرست شهرداری اهر در جمع خبرنگاران؛ گفت: با توجه به گذشت مدت کمی از سرپرستی بنده؛ برنامه‌هایی برای شورای اسلامی اهر مطرح شد که مهم‌ترین آن بحث مسیر گشایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی در ادامه اظهار داشت: سرمایه اصلی شهرداری‌ها نیروی انسانی متخصص است و برای تأمین حقوق این افراد و سرمایه لازم برای خدمات شهری، نیازمند مشارکت مردم در پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی و سایر هزینه‌های شهرداری هستیم.

,

برای شهرداری اهر 250 الی 300 نفر چارت کارمندی تعریف‌شده ست که شامل رسمی و پیمانی می‌شود. لازم به ذکر است که این تعداد شامل کارگرهای شهرداری نمی‌شود و آن‌ها به‌صورت ستادی ساماندهی می‌شوند.

,

درگذشته برای جذب برخی نیروها که قانونا باید به بخش خصوصی واگذار می‌شد، از شرکت‌های تأمین نیرو استفاده کرده‌ایم و با این تعداد جذب تعداد نیروی‌های شهرداری اهر به 480 نفر رسیده است. همان‌طور که قبلاً نیز گفته‌ام ما اکنون نیروی مازاد در شهرداری اهر نداریم و تمامی نیروها ساماندهی شده‌اند.

,

سازمان های حمل و نقل، آتشنشانی و خدمات ایمنی در اهر راه اندازی می شود

, سازمان های حمل و نقل، آتشنشانی و خدمات ایمنی در اهر راه اندازی می شود,

وی در خصوص سازمان‌های مصوب برای شهرهای بالای 100 هزار نفر، اظهار داشت: سازمان‌های حمل‌ونقل، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در اهر مصوب شده است که اکنون در حال اجرایی شدن است و رئیس سازمان و نیروی انسانی آن تعیین‌شده است.

,

اکبری در خصوص نیروی‌هایی شاغل در شهرداری؛ مطرح کرد: امروزه نیروهایی در شهرداری داریم که به لحاظ تخصص و تحصیلات نیازی به آن‌ها در شهرداری نداریم و از استانداری نیز نامه‌هایی مبنی بر تعدیل نیروی‌های غیرضروری به دست ما رسیده است. ما نیز سعی داریم تا پایان شهریورماه نیروی انسانی را در شهرداری ساماندهی کنیم.

,

تا آخر شهریور ماه نیروی انسانی شهرداری ساماندهی می شود

, تا آخر شهریور ماه نیروی انسانی شهرداری ساماندهی می شود,

سرپرست شهرداری اهر با اشاره به انتقادات وارده برای ساماندهی نیروها در اهر، اذعان داشت: برخی بدون اینکه اطلاعات کافی داشته باشند از ساماندهی نیروی انسانی انتقاد می‌کنند، بنده و اعضای شورای شهر سعی داریم نیروی انسانی، درآمدی، عمرانی و خدمات شهری را ساماندهی کنیم و به وضع مطلوب برسانیم تا با آبادانی شهر، مطالبات مردم نیز تحقق یابد.

,

وی در ادامه در خصوص جابجایی‌های اخیر شهرداری، تصریح کرد: سعی داریم با جابجایی‌های لازم و استفاده از افراد باتجربه درزمینه های تخصصی خود، وضع موجود شهرداری را سروسامان بدهیم ولی متأسفانه با جوسازی‌هایی مواجه شدیم.

,

وی خاطرنشان کرد: بدون اینکه چیزی مانند جناح‌بندی یا سفارش‌های مدنظر باشد سعی داریم تا جابجایی‌ها به نحو احسن صورت بگیرد تا هر شخص با توجه به تخصص و تجربه خود ساماندهی شود. البته امروزه برخی با تبدیل کردن جابجایی‌ها به یک چالش و عدم تمکین سعی در توقف این جابجایی‌ها دارند که خوشبختانه با کمک شورای شهر، امر جابجایی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا ساماندهی نیروی انسانی به‌صورت کامل صورت گیرد.

,

شهرداری ماهانه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان حقوق می دهد

, شهرداری ماهانه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان حقوق می دهد,

وی در خصوص اینکه ماهانه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان حقوق ماهانه در شهرداری پرداخت می‌شود، اذعان داشت: این مبلغ بسیار زیاد بوده و باید نیروی‌هایی که به آن‌ها نیازی نداریم تعدیل شوند. حقوق 120 کارگر به تأخیر افتاده بود که باهمت اعضای شورای جدید و پس از سرپرستی بنده این حقوق‌ها پرداخت شد.

,

اکبری اظهار داشت: 6 ماه از حق عائله‌مندی کارکنان شهرداری به عقب‌افتاده بود که توانستیم 3 ماه آن را پرداخت کنیم و مابقی را نیز در اسرع وقت پرداخت خواهیم کرد.

,

همچنین حقوق و مزایای شهریورماه این کارکنان هنوز پرداخت‌نشده است که سعی می‌شود تا پایان ماه جاری این حقوق نیز پرداخت شود.

,

مردم در پرداخت عوارض نوسازی همکاری کنند

, مردم در پرداخت عوارض نوسازی همکاری کنند,

وی مطرح کرد: وقتی‌که من شهرداری اهر را تحویل گرفتم در حساب شهرداری 45 میلیون تومان پول نقد وجود داشت و در مدت 12 روزی که من تحویل گرفتم 150 میلیون تومان بدهی بیمه، 125 میلیون تومان حقوق کارگران موقت و 25 میلیون تومان حق عائله‌مندی کارکنان بازنشسته شهرداری را پرداخت کرده‌ام که اکثر این پرداختی‌ها از طریق واریزی ارزش‌افزوده بوده است و درآمد شهرداری به علت عدم همکاری مردم در پرداخت عوارض نوسازی بسیار ناچیز است.

,

بازار سنتی عرضه میوه از باغات در باغلار آراسی راه اندازی می شود

, بازار سنتی عرضه میوه از باغات در باغلار آراسی راه اندازی می شود,

سر پست شهرداری اهر با ذکر خارج شدن پروژه باغلار آراسی از بلاتکلیفی، مطرح کرد: پروژه باغلار آراسی که مدت‌ها به‌صورت بلاتکلیف رهاشده بود با همکاری اداره راه و حمل‌ونقل جاده‌ای، قیرپاشی شد و به‌زودی به‌عنوان یکی از ورودی‌های شهر و بازار باغی و مرکز خرید توریستی اهر آسفالت و راه‌اندازی خواهد شد.

,

همچنین علاوه بر آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و تأمین روشنایی نیز در دستور کار وجود دارد که با تکمیل این بخش تبدیل به یک بازار سنتی میوه‌جات اهر برای گردشگران خواهد شد.

,

وی تعیین و تکلیف میدان دوآب، تکمیل پارک‌های نیمه‌تمام ولایت، خلیفه‌ای، جاده آذغان و آتالار، آسفالت‌ریزی خیابان مرکز بهداشت شماره ۸، اجرای پروژه مسیر گشایی در بهرام‌آباد، تکمیل دیوار مدرسه زینب کبری و پیاده‌روسازی در محلات و ورودی‌های شهر را ازجمله پروژه‌های اولویت‌دار ذکر کرد.

,

اکبری از آسفالت‌ریزی 15 کوچه در دوران سرپرستی وی خبر داد و گفت: تاکنون و در دوره جدید مدیریت شهرداری تعداد 15 کوچه و 13 هزار و 300 مترمربع آسفالت‌ریزی انجام‌شده است.

,

رفع سد معبر نیاز به فرهنگ سازی دارد

, رفع سد معبر نیاز به فرهنگ سازی دارد,

سرپرست شهرداری اهر در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص سد معبر و پلیس ساختمانی نیز باید گفت این دو اداره قبلاً باهم بوده‌اند و اکنون برای تقویت و بهبود عملکرد این 2 اداره را تفکیک کرده‌ایم تا بهتر بتوانند خدمات‌رسانی انجام دهند. البته برای رفع معضل سد معبر علاوه بر برخورد سد معبر شهرداری، نیاز به فرهنگ‌سازی به‌شدت حس می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه