اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بازنشستگی آغاز مرحله جدیدی از خدمت است

بازنشستگی آغاز مرحله جدیدی از خدمت است
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیکاری عیب بزرگی است، گفت: بازنشستگی پایان یک مرحله از کار و آغاز مرحله جدید از خدمت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان در جمع اصحاب رسانه گفت: بازنشستگی پایان یک مرحله از کار و توأمان تجربه آغاز مرحله جدیدی از تلاش و کوشش و خدمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی بازنشستگاه را سرمایه فکری جامعه و بهترین مشاوران خواند و افزود: در مکتب دین مبین اسلام بازنشستگی از کار و خدمت معنا و مفهومی ندارد، در قانون نیز بازنشستگی به این مفهوم است که در مقطعی از زمان از توان فیزیکی بهره برده و پس از بازنشستگی از این توان در جای دیگری استفاده می شود.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این فرصت برای بازنشستگان وجود دارد که با تغییر سنگر همچنان به جامعه خدمت کنند چرا که تلاش کردن همیشه به معنای تلاش فیزیکی نیست.

,

وی تصریح کرد: جامعه برای استفاده از تجربیات بازنشستگان و گرفتن مشورت به بازنشستگان همچنان نیازمند است و بازنشستگان عزیز نباید این خدمت را از جامعه دریغ کنند.

,

حجت الاسلام ولی نژاد در پایان ابراز کرد: بیکاری عیب بزرگی است بازنشستگان در دوران بازنشستگی در وهله اول به خانواده خود بپردازند و به عنوان اشتغال دوم از فرصت باقیمانده عمر خود در جهت خدمت به مساجد و فعالیت های مذهبی و یا فراگیری علم و دانش بهره ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه