اخبار داغ

از روزه خواری راننده اتوبوس ها تا آب سردکن آتش نشانی! + تصاویر

از روزه خواری راننده اتوبوس ها تا آب سردکن آتش نشانی! + تصاویر
آبخوری فعال آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۴ شهرری ، چندین مغازه فروش اغذیه و توقف راننده اتوبوس ها (خازج از ایستگاه) برای خرید نان جهت صرف صبحانه و خوردن تنقلات و آب توسط راننده اتوبوس های شرکت واحد به صورت علنی جلو چشم روزه داران بخشی از سختی های روزه داری در شهر مذهبی ری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ره به ری؛ این ماه رمضان که امد و رفت و آنچه که به عیان دیده می شد این بود که گویی جماعتی کمر همت بسته اند تا از بهشت اجباری مردم جلوگیری کرده و درهای جهنم را به روی همه بگشاید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ره به ری؛,

در این ماه رمضان ، روزه خواری در کوچه و خیابان علنی شده بود و ماموران پلیس هم به خود اجازه تذکر دادن به روزخواران را نمی دادند.

,

آبخوری فعال آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۴ شهرری، چندین مغازه فروش اغذیه و توقف راننده اتوبوس ها (خازج از ایستگاه) برای خرید نان جهت صرف صبحانه و خوردن تنقلات و آب توسط راننده اتوبوس های شرکت واحد به صورت علنی جلو چشم روزه داران بخشی از سختی های روزه داری در شهر مذهبی ری بود.

,

Rey (1)

, Rey (1), Rey (1),

موضوع جالب انجا بود که ناجا به جای برخورد با روزه خواران و تذکر به آنها به موضوعات حاشیه ای ، همچون برخورد با موتورسواران بدون کلاه و گواهی نامه پرداخته بود.

,

تقریبا روزی نبود که صبح زود در میدان اصلی شهرری، چندین موتورسیکلت متوقف نشود.

,

بد نبود اگر ماموران راهنمایی و رانندگی در کنار توقف این موتورسیکلت سواران، خودرو رانندگان روزه خوار از جمله کارکنان شرکت واحد را هم متوقف می کردند.

,

ای کاش ناجا به مناسبت فرارسیدن پایان ماه مبارک، گزارشی بدهد که امسال چند نفر را به جرم روزه خواری علنی ، بازداشت کرده و یا به چند نفر تذکر داده و چند خودرو را متوقف کرده است.

,

ولله قسم اگر راهنمایی و رانندگی در شهرری ، آن قدر که در این چند هفته بر روی برخورد با موتورسیکلت سواران بدون کلاه و گواهی نامه تاکید داشت، در توقف اتوبوس های شرکت واحد (خطوط دولت آباد و میدان خراسان) که رانندگان آن به صورت علنی به روزه خواری پرداخته و در شهر می چرخند و به نوعی این روزه خواری را ترویج می کنند، تاکید می کرد، قطعا تاثیر قابل توجهی را در نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان از سوی حرام خواران (ببخشید) روزه خواران شاهد بودیم.

,

در پایان باید بگویم، عدم توجه به این موضوعات مهم از سوی مسئولین، مربوط به این دولت نبوده و این مهم سالهاست که مورد بی توجهی دولت ها قرار دارد.

,

این گزارش را با یک سوال به پایان می بریم، چرا روزه خواری در مملکت امام زمان از روزه داری آسان تر شده است؟

,

Rey (2)

, Rey (2), Rey (2),
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه