اخبار داغ

۶۰ هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی وارد چرخه تحصیل شدند

۶۰ هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی وارد چرخه تحصیل شدند
همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها در آذربایجان غربی تعداد ۶۰ هزارو ۴۱۰ نفر کلاس اولی و ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی وارد چرخه آموزشی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها و غنچه ها همزمان با سراسر کشور  در مدارس استان آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امسال با برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها که یک روز به یادماندنی در زندگی دانش آموزان است تعداد ۶۰ هزارو ۴۱۰نفر کلاس اولی و ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی در آذربایجان غربی وارد چرخه آموزشی شدند.

,

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین غنچه ها و شکوفه ها که با حضور مسؤلان استان بصورت نمادین در دبستان شهید فهمیده ارومیه برگزار شد گفت: معلم همچون پدر و مادر مهربان و دلسوز است و با توجه به اینکه تربیت و آموزش نونهالان کاری دشوار و تخصصی است لذا این کار تنها از دست معلمی دلسوز بر می آید.

,

وی گفت: امسال بیش از ۶۰ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس استان حضور می یابد که نسبت به سال قبل افزوده شده است.

,

سید مصطفوی با اشاره به اینکه امسال ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی جذب شده است؛ اظهار داشت: امسال هیچ دانش آموزی بدون معلم نخواهد بود به طوری که ۱۴۷کلاس زیر ۵ نفر تشکیل شده است.

,

وی افزود: امسال سازمان نوسازی مدارس استان، ۳۶۰ کلاس به مجموعه آموزش و پرورش تحویل داده است اما با این وجود باز هم مشکل کمبود فضای آموزشی در استان وجود دارد.

,

سیدمصطفوی با اذعان به اینکه در دوره ابتدائی نیازی به فوق برنامه و کتب خارج از سیستم آموزشی نیست؛ خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و معلمین نیازمند همراهی اولیای دانش آموزان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه