اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با امام جمعه تبریز؛

در صورت بروز خطر دشمن با ضرب شصت نیروهای مسلح مواجه می‌‌شود/ معاندان نظام آرزوی اختلاف افکنی بین ایرانی‌‌ها را با خود به گور خواهند برد

در صورت بروز خطر دشمن با ضرب شصت نیروهای مسلح مواجه می‌‌شود/ معاندان نظام آرزوی اختلاف افکنی بین ایرانی‌‌ها را با خود به گور خواهند برد
سردار غلام‌عسکر کریمیان با اشاره به نیروهای موجود در آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: در صورت وجود خطری، در وهله اول، دشمن با ضرب‌شصت ما مواجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار غلام‌عسکر کریمیان عصر دیروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تجدید میثاق نیروهای نظامی و انتظامی استان با مقام معظم رهبری یکی از اصلی‌ترین اهداف این دیدار است، اظهار داشت: اصلی‌ترین راهبرد دشمن در وضعیت کنونی ایجاد دوقطبی و چندقطبی و تشدید اختلافات بین مردم و دولت، مردم و مردم، دولت با دولت و نیروهای مسلح است و مقام معظم رهبری با احساس این مسئله، فرمودند: امروز از هر گلویی که ندای اختلاف از آن بیرون آید، آن گلو خائن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: جبهه استکبار در طول دوران پس از انقلاب اسلامی شکست‌های بزرگی خورده است و همانند مار زخمی به خود می‌پیچد و دنبال فرصتی است تا با اختلافات بتواند به جمهوری اسلامی رخنه کند و اصلی‌ترین وظیفه‌ی ما حفظ انسجام و وحدت در کشور است و همه می‌دانیم که نیروهای مسلح هر کشور، نقش محوری و اساسی را در این وظیفه ایفا می‌کنند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی جزء پاک‌ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: همه‌ی امرای ما در پدافند ارتش، سپاه و نیروی انتظامی متفق‌القول هستند که خواسته‌های نظام جمهوری اسلامی را در اولویت قرار دهند.

,

وی ادامه داد: هرچند عدم موفقیت‌هایی داشتیم، اما امروز جریان شناسی و دشمن شاسی حرف اول را می‌زند و برای مقابله با نبرد دفاعی، نبرد امنیتی و نبرد نرم همه‌ی انرژی را گذاشته‌ایم و به فضل خدا دشمن فکر اختلاف اندازی را با خود به گور خواهد برد؛ چراکه براساس راهبردهای مقام معظم رهبری اقدام کردیم و ادامه نیز خواهیم داد.

,

سردار کریمیان با اشاره به بعضی از خرافه‌ها در مورد وجود ارتش و سپاه در یک کشور، اذعان داشت: سپاه و ارتش مکمل یکدیگر است و برای دفاع از نبردهای زمینی، دریایی و هوایی همه‌ی تلاش خود را به کارخواهد گرفت و در هر کجا که نیاز باشد در آنجا بسیج حضور خواهد داشت.

,

وی اضافه کرد: با حضور نیروهای متخصص در چارچوب نظامی استان، امروز ما نیاز به نقل و انتقالات نداشته و در صورت وجود خطری، در وهله اول با ضرب شصت ما مواجه خواهد شد.

,

فرمانده سپاه عاشورا با ابراز خرسندی از خدمت در نظامی که در رأس آن مقام معظم رهبری است، یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص نیروی نظامی ما، فرمود: ما متجاوز و جنگ‌ طلب نیستیم ولی هرکس بخواهد به کشور ما تجاوز کند دهان وی را خرد می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه