اخبار داغ

امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود
فرمانده سپاه سقز قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر، نمازگزاران را به انجام این فریضه الهی دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گولان سقز، سرهنگ یعقوب صفاری با بیان اینکه همه پیامبران آمر به معروف و ناهی از منکر بودند گفت: این مهم یکی از شعارهای اسلامی به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز, ، سرهنگ یعقوب صفاری با بیان اینکه همه پیامبران آمر به معروف و ناهی از منکر بودند گفت: این مهم یکی از شعارهای اسلامی به شمار می آید.,

صفاری با اشاره به آیه ی ۱۱۰ آل عمران گفت: این آیه به خوبی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را بیان کرده است، لذا بهترین امت بودن به شعار دادن نیست.

,

وی تصریح کرد: امتی که در زمینه اصلاح جامعه بشری خود از امر به معروف و نهی از منکر استفاده می کند از بهترین امت ها به شمار می آید.

,

فرمانده سپاه سقز در ادامه به برخی از منکرات در جامعه خصوصا بدحجابی،  بیکاری جوانان و ... پرداخت و از مسئولین ذی ربط خواست تا برای آنها تدابیری اندیشیده شود و پیگیری های لازم انجام گیرد.

,

صفاری با بیان اینکه فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ تبدیل شود، گفت: هر ساله هفته اول ماه محرم بعنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

,

همچنین هرسال برای آن شعاری انتخاب می شود که امسال ستاد با شعار 《نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های اسلامی》 برنامه های خود را آغاز کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید مختص یک روز یا یک هفته باشد بلکه باید در تمامی روزهای سال و لحظات توسط مسلمانان ادا شود.

,

فرمانده سپاه سقز و دبیر امر به معروف و نهی از منکر در پایان برنامه های این هفته را تشریح و افزود: ستاد امبر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز در هفته جاری برنامه هایی تدارک دیده که زنگ احیا، همایش تجلیل از فرماندهان نظامی، جلسه سلامت محیط کاری، دیدار و عیادت از بیماران و معلولین، همایش ویژه شهرستانیبا حضور حجت الاسلام شاهرودی نمایند محترم ولی فقیه در کردستان، غبار روبی مزار شهدا و همایش ویژه امور بانوان از مهمترین این برنامه ها هستند.
 

,
,

انتهای خبر/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه