اخبار داغ

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم:

خون شهید حججی آغازگر نابودی داعش است

خون شهید حججی آغازگر نابودی داعش است
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم گفت:خون شهید حججی توانست ضربه مهلکی را بر پیکره تروریست های داعش وارد کند به گونه‌ای که کشورهای بسیاری به حقیقت این گروه پی بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدصابری، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم در گفت وگو با رباط نیوز با مهم خواندن نقش امام حسین(ع) در بیداری مردم جوامع اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ همواره شاهد تحولات بسیاری بوده ایم، برخی از این تحولات منشآ استکبارستیزی دارد و رهبران این تحولات از امام حسین(ع) الگوگیری کرده و مردم آن جامعه را از ظلم و ستم نجات داده اند، این به طور قطع نقش امام حسین(ع) را در روشنگری‌ها می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیو,


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم در ادامه به مظلومیت ایران در جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: مردم ایران آغاز جنگ تحمیلی را جشن می گیرند این درحالی است که کشورهای دنیا پایان جنگ را جشن خواهند گرفت و علت آن نیز این است که ایرانی‌ها این جنگ را جریانی برای بیداری و مبارزه با استعمارگران دنیا می دانند.

,
,


صابری تأکید کرد: دفاع مقدس با ابزاری به نام ایثار و شهادت در کشور آغاز شد و تا پایان نیز این راه ادامه یافت.

,
,


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم تأکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با تمام قوا جنگ هشت ساله ای را برای کشور ایجاد کردند تا بتوانند مرزهای ایران را تهدید کنند اما این روحیه جوانان ما سبب شد تا از این جنگ سربلند بیرون آییم و نگذاریم وجبی از این خاک به پوتین های دشمنان بچسبد.

,
,


وی ابراز کرد: شهید محسن حججی امروز در تمام کشور مطرح است و توانست با روحیه بسیار بالا فداکاری کند و سرش را فدای اسلام نماید.

,
,


صابری یادآور شد: فردی که این شهید بزرگوار را به شهادت رساند چهره عبوس و ناامیدی داشت و در مقابل، شهید حججی با اینکه اسیر شده بود اما روحیه بسیار بالایی داشت و توانست داعشی‌ها را در دنیا رسوا کند.

,
,


وی تصریح کرد: خون شهید حججی توانست ضربه مهلکی را بر پیکره تروریست های داعش وارد کند به گونه‌ای که کشورهای بسیاری به حقیقت این گروه پی بردند.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه