اخبار داغ

روایتی از بازگشت یک قهرمان؛

بازگشت شهید بی‌‌سر سلبریتی‌‌ها را تکان داد

بازگشت شهید بی‌‌سر سلبریتی‌‌ها را تکان داد
دو شب پیش بود که پیکر بی‌‌سر و دست "شهید محسن حججی"وارد کشور شد، شهیدی که تلنگری شد برای اینکه یادمان نرود امنیت امروزمان را مدیون از جان و سرگذشتگی چه کسانی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آناج، پیکرآورده‌‌‌‌اند، پیکر یک شهید؛ پیکری اما بی‌‌‌سر و دست چه مقاربت زیبایی داشت در آستانه عاشورای حسینی حضور شهیدی کربلایی که فضای کشورمان را عطرآگین کرده، شهیدی که شهادتش به مانند اربابش حسین (ع) شد با لب تشنه بی دست، بی سر...بی سر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شهادت محسن حججی و نحوه شهادتش از یک طرف و تاثیری که شهادت این بزرگمرد داشت از سویی دیگر باعث شده علی رغم مقام والای تمام شهدا این شهید با دیگران تفاوتی متمایز پیدا کرده باشد، حمایت هنرمندان و ورزشکارانی که به "سلبریتی" جامعه معروفند در بازگشت پیکر این شهید بزرگوار به اوج رسیده است، کسانی که الگوی مردم هستند این روزها در قالب کمپین" بازگشت قهرمان" در خصوص شهید محسن حججی و مدافعان حرم می‌گویند.

,

از خواننده و بازیگر و کارگردان گرفته است تا ورزشکاران همه و همه از بزرگ مردانی می‌گویند که امنیت و آسایش امروز کشورمان در سایه از جان و خانواده گذشتن آنهاست، مردانی بی ادعا که رفتند تا گاها خانواده هایشان از زخم زبان دیگران هم در امان نمانند.

,

چقدر دردناک بود لحظه بازگشت پیکر شهید محسن حججی وقتی که پسر خردسالش بر روی تابوتش با خیالی آسوده در حال بازی با گل‌های تابوت پدر بود، چه آرام و بی‌‌صدا و چه معصوم بود به مانند پدر...

,

سال‌ها از جنگ گذشته است و همچنان هر از گاهی عطر شهدا در کشورمان می‌پیچد در سال‌های اخیر نیز مدافعان حرم با شهادتشان نشان دادند همچنان عرصه مبارزه با دشمن باز است که اگر آنها نبودند باید در قلب تهران با دشمن می‌جنگیدیم، هرچند که این شهدا از نیش زبان و کنایه دوست و دشمن در امان نبودند.

,

در وانفسایی گفتند که این شهیدان برای پول می‌روند و در زمانی کسانی با طلبکاری نوشتند شادی مردم را با تشییع این شهدا خراب نکنید اما حضور امروز مردم در تشییع شهید محسن حججی نشان داد اکثریت مردم چیزی نیست که عده‌‌‌ای در رسانه‌های آنور آبی و فضای مجازی نشان می‌دهند.

,

بازگشت تن بی سر شهید حججی نشان داد سلبریتی‌‌هایی که شاید در برهه‌‌هایی هم دچار تضاد و یا سکوت بودند امروز قدر این شهیدان را می‌دانند، خوب می‌دانند که آرامشی که امروز در این منطقه پرآشوب برای آنها فراهم شده است مدیون سرهایی است که تقدیم به حریم حضرت زینب (س) شد تا ما در قلب ایران با امنیت در مورد آنها سخن بگوییم.

,

نقطه عطف بازگشت پیکر شهید حججی اتحادی بود که در بین مردم ایجاد کرد از استقبال بی نظیر در فرودگاه و حضور پرشور در تشییع این شهید تا حمایت کمپینی هنرمندان و ورزشکاران نشان داد علی رغم برخی جوسازی های برای ترند کردن هشتگ‌‌هایی مانند "نه به جنگ" همه مردم خوب می‌دانند که اگر امروز با دشمن در کیلومترها دور تر از مرزهایمان نجنگیم باید در قلب بهارستان تاوان آن را بپردازیم.

,

تک تک مردم کشورمان نشان داده‌‌اند که بر خلاف وانمود رسانه‌‌های بیگانه و عده‌‌ای در فضای مجازی هنوز هم جایگاه ایثار و شهادت در کشورمان جایگاه والایی است که تا ابدالدهر ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه