اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

به نام شهید حججی موج کتابخوانی ایجاد شود

به نام شهید حججی موج کتابخوانی ایجاد شود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسئولان فرهنگی کار به جایی نرسانند که بانوان ایرانی آتش به اختیار عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،حجت الاسلام نظری در همایش زنان ایثارگر اسوه های صبر و مقاومت  استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مادران،همسران و دختران شهدا در خصوص آتش به اختیار به جامعه الگو دهند چرا که فرمان مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه از قرارگاه به نیروها آتش به فرمان می دهند،افزود: اگر قرارگاه دچار مشکل شده و قرارگاه فرهنگی نتواند وظایف خود را انجام دهد، باید نیروها به فرمان آتش به اختیار عمل کنند.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه رهبر به افسرانی که در خط مقدم هستند، دستور می دهد که در این زمینه اقدام کنند، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند" به عقبه فکری و پشتوانه فکری بسیج کمتر پرداخته شده است، بسیج اندیشه است" و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

,

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر اندیشه بسیج در میدان باشد، مشکلات حل می شود، خاطرنشان کرد: در سوره فرقان آیه 52 آمده است که در جهاد کبیر که جهاد گفت و گو و علم است باید حقایق بیان شود.

,

حجت الاسلام نظری با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید حججی در تهران، گفت: شهید زنده است و موج در جامعه ایجاد می کند که این امر به خوبی در مراسم این شهید دیده می شد.

,

وی با بیان اینکه به نام شهید حججی موج کتابخوانی ایجاد شود،افزود: به نام شهید حججی کتاب های" طوفانی دیگری در راه است" و "هنر اهل بیت" که مورد علاقه این شهید بود، مطالعه شود.

,

 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است یعنی موقع استراحت نیست، گفت: نباید تنها به سردار سلیمانی اکتفا شود بلکه باید کارخانه سردار سلیمانی راه اندازی شود.

,

حجت الاسلام نظری بیان داشت:مادران و همسران شهدا خسته نیستند و نباید اجازه داد این خستگی عارض شود که آن موقع دیگر کاری نمی شود کرد.

,

وی با بیان اینکه فقط باید به یاد خداوند متعال بود همانگونه که شهید حججی راه خدا را رفت و خداوند متعال او را سربلند و سرافراز کرد،خاطرنشان کرد: نام دیگر خداوند متعال حی است که این حیات به شهید داده شده است.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بانوان باید نام رب و حی خداوند متعال را زنده نگه دارند، گفت: مادران مربی بوده و با حیای خود جامعه را پاک نگه می دارد.

,

حجت الاسلام نظری گفت: وجود فرزند دختر موجب می شود که 12 نعمت به خانه پدری نازل شود، شخصیت بخشیدن به دختر در خانه، جایگاه خانواده افزایش می یابد.

,

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ اسلامی است و که مراسم شهید حججی محور وحدت برای جامعه اسلامی می شود، افزود: مسئولان فرهنگی کار به جایی نرسانند که بانوان ایرانی آتش به اختیار عمل کنند.

,

استاد حوزه و دانشگاه نباید نمادهای ارزشی جامعه زیر سئوال رود، گفت: همسر شهید حججی گفت که محسن را تقدیم حضرت زینب (س) تقدیم کردم که نشان از صلابت و ایستادگی این بانوی ایرانی است که نمی گذرد که در مقابل دوربین اشکهایش جاری شود تا دشمنان سوء استفاده کنند.

,

حجت الاسلام نظری بیان داشت: شهید حججی همچون حضرت علی اکبر (ع) شهید شد و به آرزوی خود رسید.

,

وی با بیان اینکه برضرورت استفاده از وصیت نامه و نامه های شهید حججی در مدارس و دانشگاه ها استفاده کرد، گفت: شهید حججی بال می زد که پرواز کند.

,

 استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: شهید حججی قلب های تسخیر کرده و موج عظمت را در جهان ایجاد کرده است.

,

حجت الاسلام نظری با اشاره به اینکه روحیه جهادی اگر در جامعه نباشد ما مرده ای بیش نیستیم،افزود:افرادی همچون مسعود بارزانی دست در دست رژیم غاصب اسرائیل می دهد.

,

وی گفت: ما در زیر پرچم امام حسین (ع) هستیم و عزت و شرف و آبروی ما در گرو تبعیت از راه و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه