اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

شهادت غریبانه و مظلومانه شهید حججی انقلاب حسینی برپا کرد

شهادت غریبانه و مظلومانه شهید حججی انقلاب حسینی برپا کرد
امام جمعه شهر اردل گفت: شهادت غریبانه و مظلومانه محسن حججی، بار دیگر فضای کشور را کربلایی و عاشورایی کرد، پیکر بی سر او یک حماسه تاریخی که حاکی از ایثار، شهادت، جوانمردی شجاعت بود برای ملت بزرگ ایران رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در ویژه برنامه ششم محرم که به همت گروه جهادی عاشقان ولایت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حججی گفت: شهادت غریبانه و مظلومانه محسن حججی، بار دیگر فضای کشور را کربلایی و عاشورایی کرد، پیکر بی سر او یک حماسه تاریخی که حاکی از ایثار، شهادت، جوانمردی شجاعت بود برای ملت بزرگ ایران رقم زد.

بهرامی با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم نظیر شهید محسن حججی پیامی سنگین به نسل جوان دارد،‌ گفت: ایستادگی در برابر مستکبران و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی مهمترین پیام خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به ملت ما عزت و اقتدار هدیه دادند و ما نیز وظیفه داریم راه، سیره و روش ایشان را ادامه دهیم، افزود: مسئولیت خون شهدا در دست ما است چرا که شهدا گواه اعمال ما هستند.

امام جمعه شهراردل اضافه کرد: شهید ذریه طیبه است لذا باید بدانیم که ایشان همیشه ناظر بر اعمال ما هستند پس خطاب ما به مسئولان این است که زمینه خدمت به مردم را برای خشنودی شهدا و تداوم راهشان فراهم کنید.

حجت الاسلام با بیان اینکه با شرافت ترین نوع مرگ شهادت است و باید دعا کنیم خداوند توفیق شهادت را به همه ما عطا کند، تاکید داشت: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم راهی را رفتند که در آن اخلاص عمل و خدمت به مردم در چارچوب ولایتمداری الگو بود لیکن امروز این افراد باید سرمشق ما باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه