اخبار داغ

آل نعمه:جام شهدا به ما روحیه داد/ برابر فولاد 3 امتیاز را می‌خواهیم

آل نعمه:جام شهدا به ما روحیه داد/ برابر فولاد 3 امتیاز را می‌خواهیم
بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: با کسب جام شهدا روحیه خوبی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااحمد آل نعمه، درباره کسب عنوان قهرمانی در جام شهدا، بیان کرد: نتیجه خوبی را در جام شهدا به دست آوردیم و کسب جام، برایمان شیرین بود. امیدوارم این قهرمانی از لحاظ روحی، کمک زیادی به ما کند تا بتوانیم با شروع مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. بازیکنان در این جام شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, احمد آل نعمه، درباره کسب عنوان قهرمانی در جام شهدا، بیان کرد: نتیجه خوبی را در جام شهدا به دست آوردیم و کسب جام، برایمان شیرین بود. امیدوارم این قهرمانی از لحاظ روحی، کمک زیادی به ما کند تا بتوانیم با شروع مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. بازیکنان در این جام شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کردند.,

 

,

وی درباره دیدار تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان در هفته اول مسابقات لیگ برتر گفت: بازی هفته اول تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان خواهد بود که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است. بازی ما با این تیم می‌تواند جذاب باشد ولی امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز این بازی برسیم. اگر بتوانیم از لحاظ میزبانی نیز به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم در هفته دوم نیز نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

,

آل نعمه ادامه داد: فولاد تیم خوبی است ولی تعدادی از بازیکنان سال گذشته از این تیم جدا شده‌اند. فولاد می خواهد از حیثیت قهرمانی خود دفاع کند و فکر می‌کنم تیم تهاجمی خواهد بود.

,

 

,

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره قرار گرفتنش در بین سه بازیکن گران‌قیمت تیم‌های ایرانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم در مورد قرارداد سایر بازیکنان شفاف‌سازی صورت نگرفته است ولی دوست ندارم بیش‌تر در مورد این موضوع صحبت کنم تا این موضوع به فراموشی سپرده شود.

,

 

,

آل نعمه، بیان کرد: لوسیانو ادینیو جذب تیم شده است و می‌تواند در خط حمله کمک شایانی به تیم انجام بدهد و امیدوارم سال خوبی در تیم داشته باشد. تیم جوانی داریم و امیدوارم امتیازهای لازم را کسب کنیم زیرا بازیکنان جوان تیم فوق العاده هستند و توانستند خودشان را در جام شهدا نشان دادند.

,

 

,

مدافع تیم تراکتور سازی تبریز در پایان، گفت: امیدوارم هواداران هفته اول همانند گذشته به استادیوم بیایند و تیم را حمایت کنند زیرا بازی حساسی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه