اخبار داغ

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با دانا:

هنوز زمان اعلام نظر در خصوص ائتلاف یا عدم ائتلاف با جریان اعتدال گرا فرانرسیده است/ اظهارات عارف درباره عدم ائتلاف بیشتر جنبه نقد دارد

هنوز زمان اعلام نظر در خصوص ائتلاف یا عدم ائتلاف با جریان اعتدال گرا فرانرسیده است/ اظهارات عارف درباره عدم ائتلاف بیشتر جنبه نقد دارد
الهام فخاری گفت: شرایط کنونی را برای تصمیم و اعلام نظر درباره‌‌ی ائتلاف یا نداشتن رویکرد ائتلافی و چگونگی ائتلاف‌های احتمالی، نامناسب و زودهنگام می‌دانم.
[

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص سخنان عارف مبنی بر عدم ائتلاف با اعتدالگرایان در انتخابات سال 98 اظهار داشت: شخصیت های سیاسی با توجه به تجربه‌ها و دیدگاه‌ها، تحلیل و روش پیشنهاد می کنند، نظر آقای عارف هم برپایه‌ی روندها، کارکردها و پیامدهای گذشته بوده است که به نظر من بیشتر جنبه‌ی نقد برخی رویه‌ها و تحول‌های پیش و پس از انتخابات داشته است؛ نقد رویکرد و کارکردها لازم است و باید فضای گفتن و شنیدن نقدها، و توجه به اصلاح امور فراهم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بنده شرایط کنونی را برای تصمیم و اعلام نظر درباره‌‌ی ائتلاف یا نداشتن رویکرد ائتلافی و چگونگی ائتلاف‌های احتمالی، نامناسب و زودهنگام می‌دانم. با توجه به فضا، ضرورت‌ها و آرایش نیروهای سیاسی و اجتماعی ائتلاف‌ها قابل ارزیابی و انجام‌پذیر هستند و در گام‌های گذشته پیروزی‌های ارزشمندی در پی داشته‌اند. کاستی‌ها بیشتر در زمینه و فضای مدیریت دستاوردها بوده که باید تدبیر سازنده ای اندیشیده شود.

,

خاطرنشان می‌شود که چندی پیش محمد رضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاحطلبان در گفت‌وگویی صراحتا اعلام کرد که این جریان سیاسی به اندازه کافی نیرو دارد و در انتخابات 98 ائتلاف نخواهد کرد.

, ,

عارف گفت: الان مساله مهم ما انتخابات ۹۸ مجلس شورای اسلامی است. پیش بینی من این است که ما در انتخابات سال ۹۸ هم با پرچم اصلاح طلبانه وارد می شویم یعنی ائتلاف نمی کنیم؛ به اندازه کافی هم نیرو داریم و با تعاملی که با شورای نگهبان داریم و با تغییر نگرشی که در برخی از نهادهای حاکمیتی نسبت به جریان اصلاحات به وجود آمده است انشاالله به این نتیجه برسیم که تایید صلاحیت‌ها روند عادی و قانونی را طی کند و همانند انتخابات شوراها با تورم نیرو مواجه باشیم؛ خوشحال هم می‌شویم که تورم نیرو داشته باشیم. در شورای شهر مشکل ما همین بود که به اندازه کافی با نیروهای واجد شرایط که می‌توانستند در لیست ما قرار بگیرند رو به رو بودیم بنابراین کمبود نیرو نخواهیم داشت و طبیعتا می‌توان این لیست را از سراسر کشور بر اساس راهبردی که در آن زمان اعلام خواهد شد ببندیم. پیش بینی من این است که در ۹۸ ائتلافی در کار نخواهد بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه