اخبار داغ

یادداشت؛

اینستاگرام چشم سوم NSA

اینستاگرام چشم سوم NSA
اگر فیسبوک آرزوهای دست نیافتنی سازمان های جاسوسی – تروریستی دولت صهیونیستی آمریکا را محقق ساخت، بدون شک اینستاگرام و دیگر جنگ افزارهای تحت مالکیت عنصر امنیتی این سازمان های ضدبشری(مارک زوکربرگ) ابزاری در راستای تکمیل پروژه تسلط و سلطه در گستره فضای مجازی می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دو قسمت قبل توضیحات مبسوطی درباره کوین سیستروم  (Kevin Systrom)و معاون وی مارک کریگر (Mark Krieger) داده شد.در پایان قسمت دوم نیز با فتح این باب که مارک زوکربرگ(Mark Zuckerberg)  که به عنوان  مالک فیسبوک(Facebook)، واتس اپ(WhatsApp Messenger) و اینستاگرام(Instagram) محسوب می گردد، صاحب چه جایگاه و نفوذی در سطح کشورها و دولت های صهیونیستی بوده و با حمایت لابی های یهودی-صهیونیست و سرویس های جاسوسی – تروریستی اینگونه دولت ها، به یک شخص قدرتمند و ثروتمند در جهان بدل گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  (, Kevin Systrom, ), (, Mark Krieger, ), (Mark Zuckerberg) , (Facebook), (WhatsApp Messenger) , (Instagram),

فردی که اطلاعات آشکار و نیمه آشکار فراوانی از اعتقادات تا ارتباطات وی نسبت به صهیونیسم جهانی در دست است و این موضوع دیگر امری پنهانی تلقی نمی شود.

,

در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است که رئیس جمهور این کشور در جشن تولد یک شخص به ظاهر غیردولتی(در حقیقت عامل سرویس های جاسوسی – تروریستی NSA و CIA) شخصاً حضور یابد و چندین ساعت به مدح و ستایش از آن شخص گذرانده و خارج از هرگونه تشریفات سیاسی با آن شخص شوخی نماید.

, NSA, CIA,

, ,

حضور اوباما در جشن تولد مارک زوکربرگ صهیونیست.اوباما:خدمات زوکربرگ به ایالات متحده غیرقابل تصور و غیرقابل جبران است!

, حضور اوباما در جشن تولد مارک زوکربرگ صهیونیست.اوباما:خدمات زوکربرگ به ایالات متحده غیرقابل تصور و غیرقابل جبران است!,

 

,

جالبترین نکته در مورد مارک زوکربرگ آنست که اکثریت روسای جمهور، نخست وزیران و مسئولین کشورهای به ظاهر قدرتمند، در مقابل وی سطح مقام و مسئولیت خود را بشدت پائین آورده و بدون در نظر گرفتن آداب دیپلماتیک با وی مراوده میکنند و همچنین با تعابیری عجیب از وی تملق می گویند!!!

,

, ,

نتانیاهو نخست وزیر رژیم جلاد و سفاک صهیونیستی در کنار مارک زوکربرگ"پسر خوب صهیونیسم جهانی" نتانیاهو او را از وفادارترین اشخاص به آرمان های اسرائیل معرفی کرد!

, نتانیاهو نخست وزیر رژیم جلاد و سفاک صهیونیستی در کنار مارک زوکربرگ"پسر خوب صهیونیسم جهانی" نتانیاهو او را از وفادارترین اشخاص به آرمان های اسرائیل معرفی کرد!,

, ,

نارندرا دامورداس مودی(Narendra Damodardas Modi) نخست وزیر هند ضمن در آغوش گرفتن مارک زوکربرگِ صهیونیست وی را بهترین مشاور برای حاکمان جهان در تمامی مسایل ملی و فراملی دانست!

, نارندرا دامورداس مودی(, Narendra Damodardas Modi, Narendra Damodardas Modi, ), نخست وزیر هند ضمن در آغوش گرفتن مارک زوکربرگِ صهیونیست وی را بهترین مشاور برای حاکمان جهان در تمامی مسایل ملی و فراملی دانست!,

, ,

پیتر آلتمایر(Peter Altmaier) وزیر فدرال امور ویژه آلمان در معیت مارک زوکربرگ صهیونیست.آلتمایر در این دیدار ضمن تمجید از زوکربرگ وی را شریک استراتژیک امنیت آلمان توصیف کرد!

, پیتر آلتمایر(, Peter Altmaier, Peter Altmaier, ), وزیر فدرال امور ویژه آلمان در معیت مارک زوکربرگ صهیونیست.آلتمایر در این دیدار ضمن تمجید از زوکربرگ وی را شریک استراتژیک امنیت آلمان توصیف کرد!,

, ,

, ,

دیلما وانا روسف(Dilma Vana Rousseff) رئیس جمهور سابق برزیل در جلسه ای چند ساعته فیسبوک و زوکربرگ را صاحب قدرت جهانی دانسته و خود را از ملت فیسبوک معرفی میکند!

, دیلما وانا روسف(, Dilma Vana Rousseff, Dilma Vana Rousseff, ) رئیس جمهور سابق برزیل, در جلسه ای چند ساعته فیسبوک و زوکربرگ را صاحب قدرت جهانی دانسته و خود را از ملت فیسبوک معرفی میکند!,

 

,

حال که ضریب نفوذ این شخصیت صهیونیست که در آخرین رتبه بندی ثروتمندترین افراد جهان هم در رد ششم قرار گرفته است به خوبی بیان گردید، باید  به زوایای دیگری از زندگی وی پرداخت.

,

مارک زوکربرگ عضو فرقه و انجمن فری ماسونری AEPi(Alpha Epsilon Pi) می باشد.

, AEPi, Alpha Epsilon Pi, Alpha Epsilon Pi,

, ,

مارک زوکربرگ صهیونیست در جمع حلقه اصلی اعضای AEPI

, مارک زوکربرگ صهیونیست در جمع حلقه اصلی اعضای AEPI,

, ,

آرم و نماد این فرقه صهیونیستی(ستاره معروف پرچم رژیم نجس صهیونیستی در بالای آرم قرار دارد)

, آرم و نماد این فرقه صهیونیستی(ستاره معروف پرچم رژیم نجس صهیونیستی در بالای آرم قرار دارد),

وی از زمانی که در کالج دانشگاه هاروارد تحصیل می کرده است به عضویت انجمن Eta Psi درمی آید و مدتی بعد به علت وفاداری به این فرقه فری ماسونری با رشد غیرقابل باور به درجه 33 انجمن نائل می شود!!!

, Eta Psi,

نکته قابل تامل آنست که انجمن فری ماسونری زیگما(sigma nu) که کوین سیستروم در آن عضویت داشته و دارد نیز از انجمن های تابعه AEPi محسوب می گردد!!!

, sigma nu, sigma nu, AEPi,

, ,

سایت فرقه شیطانی-صهیونیستی AEPI و گستردگی تشکیلات آن در آمریکا

, سایت فرقه شیطانی-صهیونیستی AEPI و گستردگی تشکیلات آن در آمریکا,

, ,

, ,

, ,

لیست افراد مهم عضو فرقه ضاله و شیطانی AEPi(در این لیست نام و تصویر مارک زوکربرگ دیده می شود و همچنین نام انجمن فری ماسونری زیگما نیز به وضوح مشخص است)

, لیست افراد مهم عضو فرقه ضاله و شیطانی , AEPi, AEPi, (در این لیست نام و تصویر مارک زوکربرگ دیده می شود و همچنین نام انجمن فری ماسونری زیگما نیز به وضوح مشخص است),

, ,

تصویر واضح از لیست افراد مشهور عضو در فرقه شیطان پرستی و فری ماسونری-صهیونیستی AEPi در سایت رسمی این انجمن ضاله(نام مارک زوکربرگ در صدر این لیست قرار دارد)

, تصویر واضح از لیست افراد مشهور عضو در فرقه شیطان پرستی و فری ماسونری-صهیونیستی , AEPi, AEPi, در سایت رسمی این انجمن ضاله(نام مارک زوکربرگ در صدر این لیست قرار دارد),

 

,

طبق آمار غیررسمی تعداد 130 هزار نفر عضو رسمی فرقه صهیونیستی AEPi  می باشند، که شبکه نخبگانی آمریکا را نیز تشکیل می دهند.

, AEPi ,

خاخام صهیونیست زالمانگرینبرگ(Rabbi Zalman Greenberg) در مورد این فرقه صهیونیستی می گوید:  AEPi یک نیروی پیشرو در ترویج ارزش‌های اخلاقی یهودی است که گستره آن فراتر از اعضای آن بوده است.

, Rabbi Zalman Greenberg, Rabbi Zalman Greenberg, Rabbi Zalman Greenberg, ) , ) , AEPi,

, ,

خاخام جوانی که عضو تیم اجرائی لابی صهیونیستی اسرائیل و آمریکاست

, خاخام جوانی که عضو تیم اجرائی لابی صهیونیستی اسرائیل و آمریکاست,

مارک زوکربرگ تنها شخصیتی است که سازمان جاسوسی-ترویستی سیا(Central Intelligence Agency) بصورت علنی از وی تقدیر کرده است.طبق اخبار رسمی در سال 2011 سازمان تروریستی و ضدبشری سیا در مراسمی از مارک زوکربرگ و سایت تحت مدیریت وی تقدیر و تمجید کرد. مدتی بعد کریستوفر استارتینسکی(christopher sartinsky) معاون وقت سازمان تروریستی مذکور در جلسه کنگره آمریکا بیان داشت: برای سیا این [فیس‌بوک] کاملاً رؤیایی بود که به حقیقت پیوست.

, Central Intelligence Agency, Central Intelligence Agency, ), christopher sartinsky,

, ,

تصویری از لحظه ی تقدیر سازمان سیا از مارک زوکربرگ(لئون ادوارد پانه‌تا رئیس اسبق سازمان سیا در تصویر در حال سخنرانی است)

, تصویری از لحظه ی تقدیر سازمان سیا از مارک زوکربرگ(, لئون ادوارد پانه‌تا رئیس اسبق سازمان سیا در تصویر در حال سخنرانی است),

او فردی است که سایت معروف و معتبر میشبل(Mashable) درباره فیسبوک تحت اداره ی وی می نویسد:فیسبوک قدرتمندترین نیروی آنلاین است.

,

, ,

تحلیل مستند سایت معروف و معتبر میشبل درباره فیسبوک

, تحلیل مستند سایت معروف و معتبر میشبل درباره فیسبوک,

 

,

این تنها گوشه ای از شخصیت پیدا و پنهان فردی است که مالکیت جنگ افزار اینترنتی اینستاگرام را در دست دارد. اگر فیسبوک آرزوهای دست نیافتنی سازمان های جاسوسی – تروریستی دولت صهیونیستی آمریکا را محقق ساخت، بدون شک اینستاگرام و دیگر جنگ افزارهای تحت مالکیت عنصر امنیتی این سازمان های ضدبشری(مارک زوکربرگ) ابزاری در راستای تکمیل پروژه تسلط و سلطه در گستره فضای مجازی می باشد که متاسفانه با ضریب نفوذ بالایی که به علت جذابیت های بصری و فریبنده در آن وجود دارد، بدون ایجاد حساسیت های لازم در ساختار جوامع هدف تاثیرپذیر تاثیرگذاری می نماید، که اگر به آن بصورت جدی توجه و برخورد نگردد، بدل به بحرانی فراگیر و گسترده خواهد شد.

, این تنها گوشه ای از شخصیت پیدا و پنهان فردی است که مالکیت جنگ افزار اینترنتی اینستاگرام را در دست دارد. اگر فیسبوک آرزوهای دست نیافتنی سازمان های جاسوسی – تروریستی دولت صهیونیستی آمریکا را محقق ساخت، بدون شک اینستاگرام و دیگر جنگ افزارهای تحت مالکیت عنصر امنیتی این سازمان های ضدبشری(مارک زوکربرگ) ابزاری در راستای تکمیل پروژه تسلط و سلطه در گستره فضای مجازی می باشد که متاسفانه با ضریب نفوذ بالایی که به علت جذابیت های بصری و فریبنده در آن وجود دارد، بدون ایجاد حساسیت های لازم در ساختار جوامع هدف تاثیرپذیر تاثیرگذاری می نماید، که اگر به آن بصورت جدی توجه و برخورد نگردد، بدل به بحرانی فراگیر و گسترده خواهد شد.,

, ,

 

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه