اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سراب:

فرهنگ عاشورا و مهدویت تربیت دهنده شهدایی چون حججی هستند/ افزایش ۱۷۹ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان سراب

فرهنگ عاشورا و مهدویت تربیت دهنده شهدایی چون حججی هستند/ افزایش ۱۷۹ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان سراب
فرمانده انتظامی سراب فرهنگ عاشورا و مهدویت را دو بال ارزنده برای شیعه عنوان و ابراز داشت: این دوبال عظیم هستند که شهدایی چون حججی را به اعلی علییین می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ توحید فاررسی, فرمانده انتظامی شهرستان سراب در جمع خبرنگاران شهرستان سراب با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی سالجاری با نام پلیس برای امنیت و امنیت برای همه نامگذاری شده خاطرنشان کرد: این شعار برای یک روز و یک هفته نیست و ماموریت نیروی انتظامی را برای طول یکسال به تصویر کشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی هدف از برگزاری هفته ناجا را افزایش مشارکت مردم در تحقق امنیت, تقدیر از کارکنان و نیروهای نمونه و خدوم نیروی انتظامی عنوان کرد.

,

فارسی از همکاریهای مردم و هیئت امنا هیئت ها در تامین نظم و امنیت دسته جات حسینی در ایام عزاداری تقدیر کرده و عنوان کرد: این ایام یک حماسه و حضور خودجوش مردمی است.

,

فرمانده انتظامی سراب فرهنگ عاشورا و مهدویت را دو بال ارزنده برای شیعه عنوان و ابراز داشت: این دوبال عظیم هستند که شهدایی چون حججی را به اعلی علییین می رساند.

,

این مقام نظامی یادآور شد: مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان نیروی عظیم و مجاهدین فی سبیل الله نام برده اند و آنان را نیرویی در معرض دید مردم معرفی می کنند که آبرو برای نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار شهید انتظامی تقدیم انقلاب و اسلام شده خاطرنشان کرد: از این تعداد شهید ۲۲ شهید از سراب در راه تامین امنیت شهید شده اند.

,

فارسی ماموریت های نیروی انتظامی را گسترده عنوان وابراز داشت: علاوه بر وظایف ذاتی بیش از ۱۶۰۰ نوع خدمات از سمت نیروی ناجا به مردم ارائه می دهند, بنابراین امنیت مقوله ای اجتماعی و نیازمند همکاری مردم و دستگاه های اجرایی است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان سراب, امنیت در کشور را مرهون رهبری مقام معظم رهبری تحت عنایت حضرت ولی عصر عنوان  کرد که زبانزد عام و خاص و کشورهای جهان هست و ایران در منطقه ای نا امن با امنیتی صد در صد هست.

,

وی امنیت را لازمه پیشرفت در زمینه های اقتصاد, فرهنگ, آموزش و … عنوان و ابراز داشت: با توجه به شعار سال نیروی انتظامی در سالجاری مبارزه با قاچاق کالا, مبارزه با سارقین و مبارزه با مواد مخدر را در دستور اولویت های خود قرار داد.

,

این مقام انتظامی از کاهش ۴ درصدی جرایم سرقت در ۶ ماهه سالجاری نسبت به سال گذشته خبر داده و از افزایش چشمگیر تصادفات منجر به فوت ابراز تاسف کرد.

,

وی همچنین از افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز و افزایش ۱۷۹ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داده و خاطرنشان کرد: ما از این مقدار کشفیات خرسند نیستیم بلکه نگران این حجم انبوه مواد مخدر و عدم فرهنگ سازی در این حوزه هستیم.

,

فارسی, توهین و اهانت و نزاع و درگیری را عمده ترین جرم در شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: بیشترین وقت نیروی انتظامی صرف این مورد می شود که با کمی اخلاق مداری می شود حجم قابل توجهی از پرونده ها در این مورد را کاهش داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه