اخبار داغ

بیانیه بسیج دانش‌آموزی در محکومیت حمله به مدارس غزه؛

رژیم صهیونیستی را رژیم کودک کش بنامید

رژیم صهیونیستی را رژیم کودک کش بنامید
بسیج دانش‌آموزی در بیانیه‌ای حمله به مدارس غزه را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  بسیج دانش‌آموزی در بیانیه‌ای حمله به مدارس غزه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا،  ,


«آخرین پرده از جنایات ضد بشری اسراییل با کشتن کودکان و دانش‌آموزان و بمباران مدارس در مقابل چشم جهانیان نمایان شد. قبل از این نیز اسراییل حملات دیگری به بیمارستان‌ها و مساجد صورت داده بود که با سکوت مدعیان حقوق بشر و دول عربی- غربی روبه‌رو شد از این رو فضا را برای انجام جنایتی جدید مناسب دیده تا به زعم خود مقاومت مردم غزه را درهم شکند. نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر و انفعال دول عربی - اسلامی رنج و محنتی است که کودکان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل می‌کنند. مشاهده کودکان خردسالی که در سردخانه‌های غزه آغشته در خون خود در سکوتی حزن‌انگیز فرو خفته‌اند، چنان قلب انسان را به درد می‌آورد که ناخودآگاه بر بانیان و حامیان این جنایات لعن و نفرین می‌فرستند، و خشمی عمیق و نفرتی عظیم وجود انسان را نسبت به رژیم جنایت‌پیشه و کودک‌کش صهیونیستی فرا می‌گیرد.

بمباران مدارسی که در آن‌ها کودکان بی‌پناه و مادران رنج دیده پناه گرفته‌اند، ننگی ابدی برای رژیم نسل‌کش صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود که هیچ‌گاه از یاد ملل آزادی‌خواه جهان پاک نخواهد شد. از این رو شایسته است صاحبان قلم و سخن بعد از این، به جای استفاده از واژه «رژیم اشغالگر قدس یا رژیم صهیونیستی» از واژه «رژیم کودک‌کش صهیونیستی» برای معرفی این رژیم خونخوار و خبیث استفاده کنند و اجازه ندهند جنایات هولناک آن از افکار عمومی جهان دور شود. دانش‌آموزان ایران اسلامی نیز سال آتی تحصیلی را با یاد و نام دانش‌آموزان مظلوم و بی‌پناه غزه آغاز خواهند کرد، دانش‌آموزانی که عده زیادی از آن‌ها شهید و یا مجروح شده و آن‌هایی نیز که سالم مانده‌اند مدرسه‌ای برای تحصیل ندارند زیرا رژیم کودک‌کش صهیونیستی اکثر مدارس غزه را بمباران و تخریب کرده است. لذا آزادی‌خواهان جهان و صاحبان قلم و تریبون موظفند با بهره‌گیری از تمام امکاناتی که در اختیار دارند زمینه مجازات این رژیم را در مجامع بین‌المللی فراهم کنند و اجازه ندهند گذشت زمان، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از مجازات برهاند.

درود خداوند برمقاومت مردم غزه! درود خدا بر کودکان معصوم و مادران مظلوم و شجاع غزه! سلام و درود خداوند بر رزمندگان شجاع مقاومت و ننگ و نفرین بر جانیان خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان پیدا و پنهان آن‌ها که باعث ننگ بشریت هستند.

,
,
,
,
,
,

بسیج دانش‌آموزی

9 مرداد 1393»

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه