اخبار داغ

مشکل وام ازدواج حل شد

مشکل وام ازدواج حل شد
طی هماهنگی های انجام شده بین وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها پرداخت وام ازدواج که مدت ها بود با مشکل تامین منابع و پرداخت مواجه بود حل شده است و بانکها اعلام کردند که از روز دوشنبه ششم مرداد ماه آماده پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا با توجه به کاهش منابعی که موجب توقف ارائه تسهیلات به متقاضیان وام ازدواج شده بود بعد از بررسی های انجام شده قرار شد تا با انجام هماهنگی با بانک ها منابع آن‌ها اولویت بندی شده و اعطای وام ازدواج از بعد از عید فطر آغاز شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این در حالی است که امروز برخی بانکها اعلام کردند که بر اساس توافقات انجام شده با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر یک با تعداد متفاوتی در این مورد اقدام خواهند کرد تا مشکل وام ازدواج بیش از 1.4 میلیون متقاضی حل شود.

,

 

,

150 هزار وام ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان

,

 

,

بر این اساس غلام رضا مصطفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه‌ وزیر امور اقتصادی و دارایی با مدیران بانکی درمورد وام ازدواج از پرداخت 150 هزار فقره از این تسهیلات از سوی این بانک خبر داد و گفت: مبلغی حدود 450 میلیارد تومان برای پرداخت وام ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در نظر گرفته شد تا به تسریع روند پرداخت این تسهیلات کمک کند.

,

وی افزود: تسهیلات سه میلیونی، به مرور زمان و بدون محدودیت زمانی پرداخت خواهد شد.

,

مصطفی پور در مورد تامین منابع برای پرداخت 150 هزار فقره وام ازدواج نیز اعلام کرد: در این مورد محدودیتی نداریم، اما اگر هم ایجاد شود با توجه به سرمایه مناسبی که در اختیار بانک است رفع خواهد شد.

,

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به این‌که این بانک پیش از این نیز دو هزار میلیارد ریال را به پرداخت وام های قرض الحسنه اختصاص داده بود خاطرنشان کرد: 1000 میلیارد ریال از این مبلغ قبلا پرداخت شده و 1000میلیارد ریال دیگر نیز در مرحله پرداخت است.

,

همچنین برخی دیگر از مدیران عامل بانک‌ها نیز از آغاز پرداخت وام ازدواج و تامین منابع آن در جلسه اخیر خود با وزیر اقتصاد خبر داده‌اند.

,

 

,

پرداخت 300 هزار وام ازدواج در بانک ملی

,

 

,

این در حالی است که همتی - مدیرعامل بانک ملی - نیز از پرداخت 300 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از امروز تا پایان شهریور ماه از سوی این بانک خبر داده است.

,

وی عنوان کرد که 10 هزار میلیاد ریال از منابع بانک ملی به اعطای تسهسلات وام ازدواج اختصاص یافته است.

,

 

,

بانک مسکن هم وارد شد

,

 

,

بانک مسکن نیز اعلام کرد که توجه به هماهنگی های انجام شده با وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی از امروز نسبت به افزایش تعداد وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان اقدام کرده است.

,

بر اساس شعب این بانک در سراسر کشور از امروز آمادگی دارند به تعداد بیشتری از متقاضیان وام ازدواج پرداخت کنند.

,

این در حالی است که بانک مسکن طی سال 92 و از ابتدای سال 93 نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به معرفی شدگان به این بانک در تمامی شعب خود اقدام کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه