اخبار داغ

اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:

بازگشت سفرتان را به شنبه و یکشنبه موکول کنید

بازگشت سفرتان را به شنبه و یکشنبه موکول کنید
با توجه به حجم بی سابقه‌ی سفرهای تعطیلات عید سعید فطر، در اغلب شهرهای سیاحتی و زیارتی به خصوص در استان‌های شمالی کشور، اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیر است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

«به آن دسته از هموطنانی که امکان سفر در روزهای شنبه و یکشنبه را دارند، توصیه می‌شود بازگشت خود را به شنبه و یکشنبه موکول کنند.

,

 

,

به آن دسته از هموطنانی که به دلیل مشغله کاری و اداری روز شنبه 11/5/93 را باید در محل‌های کار خود باشند، پیشنهاد می‌شود از هم اکنون (روز پنجشنبه 9 مرداد) آغاز به بازگشت کنند و بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکنند و برای بازگشت از سفر زمان بیش از حد معمول را در نظر بگیرند.

,

 

,

مسافران و گردشگران عزیز با تماس با سامانه 141 نسبت به کسب اطلاع از وضعیت تردد و ترافیک مسیر اقدام کنند.

,

 

,

مسافران و گردشگران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورند و از توقف‌های بی مورد در حاشیه‌ی جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود، خودداری کنند.

,

 

,

با توجه به اینکه برای رفاه حال مسافران برخی جاده‌ها به خصوص در محورهای شمالی کشور یک طرفه می‌شود، بنابراین مسافران و گردشگران با مراجعه به پایگاه‌های پلیس یا برقراری تماس با سامانه‌های ترافیکی از وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی اطلاع پیدا کنند.

,

 

,

همچنین با توجه به اینکه مسافران عزیز در ترافیک‌های طولانی خواهند ماند، بنابراین قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند، تا در طول جاده‌ها با مشکل پایان سوخت خودرو یا نقص فنی مواجه نشوند.

,

 

,

به همه‌ی تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه‌ی اکید می‌شود تا علاوه بر رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر بازگشت، در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک‌های طولانی تلاش بیشتری داشته باشند.»

,

منبع:ایسنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه