اخبار داغ

شمار شهدای غزه به 1458 و زخمی‌ها به 8360 نفر رسیده است

شمار شهدای غزه به 1458 و زخمی‌ها به 8360 نفر رسیده است
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد از آغاز تجاوز هوایی ، دریایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه 1458 نفر شهید و 8360 نفر نیز زخمی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا شبکه تلویزیونی الاقصی در خبری اعلام کرد که در مجموع 14 فلسطینی بامداد روز جمعه در حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
اشرف القدرة سخنگوی خدمات اورژانس نوار غزه اعلام کرد هشت فلسطینی عضو یک خانواده از جمله دو زن و سه کودک در حمله توپخانه‌ای به خان یونس شهید شدند کمی بعد نیروی هوایی اسرائیل به این منطقه حمله کرد که شش کشته بر جا گذاشت.
,
 
,
شمار شهدای فلسطینی تا روز پنجشنبه از شمار شهدای تهاجم قبلی اسرائیل بر ضد نوار غزه در سال 2009 بیشتر شد.
,
 
,
در تهاجم اواخر دسامبر 2008 که سه هفته طول کشید، 1440 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 3500 نفر زخمی شدند.
,
 
,
ارتش اسرائیل نیز از کشته شدن پنج نظامی خود بر اثر خمپاره‌ای که پنجشنبه شب به آنسوی مرز غزه اصابت کرد، خبر داد.
,
 
,
در تهاجم اسرائیل بر ضد نوار غزه تاکنون 61 نظامی اسرائیلی کشته شدند در حالی که در تهاجم قبلی ارتش اسرائیل 10 نفر تلفات داده بود.
,
 
,
اسرائیل و جنبش فلسطینی حماس روز جمعه با آتش‌بسی سه روزه موافقت کردند که قرار است از ساعت هشت امروز به وقت محلی (پنج به وقت گرینویچ) به اجرا گذاشته شود. 
,
 
,
در عین حال تعدادشهدای بمباران منزل خانواده الفراء درشرق خان یونس(درنوار غزه) توسط جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به نه تن افزایش یافت و جنگنده های ارتش صهیونیستی اطراف مسجد الرحمن در محله شعف در شرق غزه را بمباران کردند.
,
 
,
منبع:باشگاه خبرنگاران
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه