اخبار داغ

حذف 10 میلیون نفر از دریافت یارانه قطعی شد/ جزئیات اعلام لیست جدید یارانه‌بگیران

حذف 10 میلیون نفر از دریافت یارانه قطعی شد/ جزئیات اعلام لیست جدید یارانه‌بگیران
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به تدریج 10 میلیون نفر از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی حذف می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  علی طیب نیا گفت: با شناسایی 10 میلیون نفر از افراد پُردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه بگیران اعلام می شود. این افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌ بگیران حذف می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه عدالت نیست به همه افراد کشور یارانه تعلق گیرد اظهارداشت: دولت برای اجرای عدالت یکی از بسته های حمایتی همچون بیمه همگانی و حمایت از تولید داخلی را تدوین و اجرا کرد.

,

طیب نیا از کاهش 75 درصدی تورم خبر داد و افزود: در طول یکسال، تورم نقطه به نقطه کشور از 45 درصد به زیر 15 درصد رسید. همچنین با افزایش صادارت غیرنفتی و توجه به صنایع خُرد پیش بینی می شود کشور تا دو سال آینده از رکود خارج شود.

,

وی در در ارتباط با نرخ سود بانک‌ها بیان داشت: متأسفانه رقابت نادرستی میان بانک‌ها بر سر سود بانکی بود که سقف سود به 22 درصد رسید. وزیر اقتصاد با بیان اینکه هم اکنون ثبات و آرامش در بازار کشور حاکم است گفت: کارشناسان اقتصادی معتقدند هم اکنون قیمت‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده و دولت با ارائه اوراق مشارکت بدون ضامن در بورس این وضعیت را بهبود می بخشد.

,

طیب نیا با اشاره به درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اظهارداشت: این درآمد در مرحله نخست اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، 27 هزار میلیارد تومان بود.

,

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت سال گذشته 2 هزار و 800 میلیارد تومان از محل فروش سهام برخی شرکت های دولتی به دست آورده بود افزود: این رقم هم در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت تا بتواند هزینه های درمانی بیمارستان ها  را کاهش دهد.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه