اخبار داغ

کواکبیان: باید مجلسی همسو با دولت روی کار بیاید

کواکبیان: باید مجلسی همسو با دولت روی کار بیاید
مصطفی کواکبیان با بیان اینکه مجلس باید خانه تکانی جدی شود، گفت: باید یک تیم همسو با دولت یازدهم روی کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا ه، مصطفی کواکبیان در همایش اصلاح طلبان و دولت یازدهم که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نحوه تعامل اصلاح طلبان با دولت یازدهم گفت: بی شک در صورت نبود اصلاح طلبان دولت کنونی روی کار نمی‌آمد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

 

,

وی حمایت سران اصلاحات، احزاب و بدنه اصلاح طلبان را اصلی ترین عامل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دانست و ابراز امید واری کرد که این دولت بتواند به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.

,

 

,

دبیر کل حزب مردم سالاری در ادامه به شرایط کشور در دولت قبل اشاره کرد و گفت: با نگاهی به دولت قبل در می‌یابیم که در طول هشت سال گذشته شرایط بسیار سختی بر کشور حاکم بود و این شرایط کشور را به سمتی کشاند که هفت قطعنامه رسمی سازمان ملل علیه کشور ما صادر شد که هر کدام از آنها مشکلاتی را برای کشور بوجود آورد و لغو تک تک آن ها نیازمند کار زیادی است.

,

 

,

کواکبیان با اشاره به ثبات حاکم بر کشور از ابتدای روی کار آمدن دولت اصلاحات، گفت: نمی گویم شرایط حاکم بر کشور خوب است، اما شرایط به گونه ای است که گرچه وضعیت اقتصادی مطلوب نیست اما شاهد افزایش ثانیه ای قیمت ها هم نیستیم.

,

 

,

وی افزود: گرچه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت کشور به وضعیت مطلوب نرسیده، اما شرایط به گونه ای هم نیست که وضعیت کشور روز به روز در حال بدتر شدن باشد.

,

 

,

وی عملیاتی شدن تمامی وعده های انتخاباتی دولت تدبیر و امید را خواستار شد و گفت: این دولت باید در راستای اجرایی کردن تمامی وعده های انتخاباتی خود در حوزه سیاست خارجی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل اقتصادی و... تلاش کند.

,

 

,

کواکبیان با بیان این‌که مجلس باید خانه تکانی جدی شود، گفت:باید یک تیم همسو با دولت یازدهم پای کار آید و دستیابی به این مهم اتحاد و همدلی همه جانبه احزاب را می طلبد.

,

 

,

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رزیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: واقعیت این است که اسرائیلی ها آنقدر توانمند نیستند که اینگونه در غزه تاخت و تاز کنند و باید پشتوانه های محکمی در منطقه داشته باشند.

,

 

,

کواکبیان با تاکید بر اینکه ظلم پایدار نمی ماند، خواستار چاره اندیشی مسلمانان برای مقابله با اسرائیلی ها شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه