اخبار داغ

7 کشته در حمله انتحاری به مدرسه ای در نیجریه

7 کشته در حمله انتحاری به مدرسه ای در نیجریه
حمله انتحاری به یک مدرسه ای در شهر کانو نیجریه دست کم 7 کشته بر جا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  مهر به نقل از اشتاندارد خبرداد یک عامل انتحاری با منفجر کردن بمب همراه خود در یک مدرسه فنی در کانو واقع در شمال نیجریه دست کم 7 نفر را کشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  مهر به نقل از اشتاندارد خبرداد یک عامل انتحاری با منفجر کردن بمب همراه خود در یک مدرسه فنی در کانو واقع در شمال نیجریه دست کم 7 نفر را کشت.,

یک سخنگوی پلیس این شهر با بیان این مطلب گفت: عامل این حمله یک زن جوان بود که موفق شد پیش از انفجار بمب همراهش خود را به ساختمان اداری مدرسه برساند.

, یک سخنگوی پلیس این شهر با بیان این مطلب گفت: عامل این حمله یک زن جوان بود که موفق شد پیش از انفجار بمب همراهش خود را به ساختمان اداری مدرسه برساند.,

بر این اساس در لحظه انفجار بمب، بسیاری از دانش آموزان برای آگاهی از نتایج امتحانات خود به این ساختمان آمده بودند. در پی وقوع این حمله انتحاری، نیروهای پلیس این مدرسه و اطراف آن را تحت کنترل در آورده و مشغول انجام تحقیقات در مورد عامل آن شدند.

,

شهر کانو در حالی طی روزهای اخیر صحنه حملات بی شمار انتحاری بوده که عاملان این حملات زنان جوان هستند. مقامات امنیتی حدس می زنند این افراد وابسته به گروه بوکو حرام باشند. روز یکشنبه نیز یک کلیسا در این منطقه مورد حمله قرار گرفت که طی آن 5 نفر جان باختند.

,

گفتنی است شبه نظامیان بوکو حرام که به دنبال ایجاد دولت مستقل در شمال نیجریه هستند، طی 5 سال اخیر حملات گسترده ای را در شهرهای این منطقه به اجرا گذاشته و موجب مرگ هزاران نفر شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه