اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد خبر داد

تهیه و انتشار مجموعه مقررات دانشگاه آزاد تا مهر

تهیه و انتشار مجموعه مقررات دانشگاه آزاد تا مهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یازدهمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی نخستین رسالت این شورا را پالایش و تدوین مجموعه مقررات دانشگاه با هدف شفافیت و قانونمند تر کردن تمامی ارکان دانشگاه خواند و گفت: امیدوارم تا پایان شهریور ماه مجموعه مقررات دانشگاه تنظیم و منتشر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از ایسنا حمید میرزاده در این جلسه بر رسالت شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: نخستین رسالت این شورا پالایش و تدوین مجموعه مقررات دانشگاه آزاد اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: هدف اصلی تدوین این مقررات، شفافیت و قانونمند تر کردن ارکان مختلف دانشگاه و واحدهای دانشگاهی و پرهیز از بخشی نگری و دفع تعارض در کلیه بخشنامه های صادره است، موضوعی که در طول بیش از 30 سال فعالیت دانشگاه یکی از خواسته ها و مطالبات جدی حوزه ریاست دانشگاه بوده است.

,

همچنین دکتر علیرضا مصدق مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مصوبات یازدهمین جلسه شورای راهبردی امورحقوقی، گفت: موضوع تدوین و تصویب نهایی مجموعه مقررات معاونت عمران دانشگاه، مقررات معاونت دانشجویی، مجموعه مقررات معاونت بین الملل و مجموعه مقررات معاونت ورزش که در جلسه قبلی شورا با حضور نمایندگان تام الاختیار معاونت های مذکور بررسی و کلیات آن به تصویب رسیده بود پس از ویراستاری دفتر حقوقی مجددا به عنوان نخستین دستور جلسه این نشست مطرح و به تصویب نهایی اعضا رسید.

,

 

,

وی افزود: بر اساس دیگر مصوبه این شورا مقرر شد چهار مجموعه مذکور در سایت دفتر حقوقی به نشانی Legal.iau.ir قرار گرفته و نسخه های مجلد آن از سوی انتشارات دانشگاه به چاپ برسد.

,

 

,

مصدق با بیان اینکه پس از انتشار مجموعه مقررات، تمامی معاونت های مذکور در مکاتبات خود از ترتیب مقرر در مجموعه مقررات استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بنابراین باید از اشاره به شماره و تاریخ های بخشنامه های قبلی پرهیز شود.

,

 

,

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی برخی از پرونده های کلان دانشگاه و نحوه پیگیری مسائل حقوقی از سوی دانشگاه، گفت: در این راستا تعدادی از وکلای دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از روند رسیدگی به موضوعات محوله برای اعضا قرائت کردند و تصمیم گیری در خصوص نحوه میزان پرداخت حق الوکاله دو مورد پرونده های دانشگاه انجام شد.

,

همچنین در پایان دکتر میرزاده از تلاش دفتر حقوقی در نحوه تنظیم مجموعه مقررات تقدیر و بر تدوین تمامی مقررات دانشگاه و انتشار گسترده آن تا پایان شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه