اخبار داغ

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در نمازجمعه تهران:

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام باشد/ جهان اسلام به خود بیاید

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام باشد/ جهان اسلام به خود بیاید
خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه پایه و اساس رژیم صهیونیستی بر آدمکشی بنا شده است، گفت: کم کم اخبار جنایات این رژیم جلاد به گوش مردم دنیا می‌رسد و افکار عمومی این عنصر پلید را می‌شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب امروز نمازجمعه تهران با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت:‌حوادث دلخراش غزه را شما به طور حتم دیده‌اید و شنیده‌اید. خاصیت این رژیم سفاک،‌ خون‌آشام، کودک‌کش و جنایتکار همین است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: البته خوشبختانه کم‌کم این خبرها به گوش مردم دنیا می‌رسد و بیدار می‌شوند و این عنصر پلید را می‌شناسند و از آن ابراز تنفر می‌کنند البته تمام جنایات منعکس نمی‌شود و آنها اجازه نمی‌دهند خبرنگاران تمام وقایع را ضبط و پخش کنند.

,

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد:‌ اگر روزی برسد که خبرنگاران آزاد تمام صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده و آن را منتشر کنند، به طور قطع و یقین فریاد مرگ و نفرین بر این رژیم سفاک و خون‌آشام در تمام دنیا شنیده خواهد شد.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: آنقدر جنایت وسیع، دلخراش و جانسوز است که انسان متحیر می‌شود که آنها را بگوید من شما را به جنایاتی که این رژیم جلاد و خون‌آشام در سال 61 و در سپتامبر 1982 در مدت 48 ساعت مرتکب شد جلب می‌کنم.

,

وی افزود: در 2 شبانه‌روز در اردوگاه صبرا و شتیلا چه کردند؟ 3297 فلسطینی و لبنانی را شهید کردند و 1800 پیکر فلسطینی‌ها در کوچه‌‌ها رها شده بود.

,

وی افزود:‌1097 نفر در بیمارستان غزه و 400 نفر در بیمارستان عکا به گلوله بسته شدند انسان‌‌ها را به زور از خانه بیرون می آوردند و یا شبانه‌ به زور به خانه‌ها می‌ریختند و فلسطینی‌ها را به رگبار می بستند و یا قبل از کشتن، شکنجه می‌دادند. تجاوز به نوامیس که قابل گفتن نیست و بعد از تجاوز، به ضرب گلوله، آنها را می‌کشتند.

,

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: اینها نمونه‌ای از صدها جنایت رژیم جلاد و خون‌آشام است که پایه حکومت‌شان بر اساس آدمکشی و جلادی است.

,

وی ادامه داد: از این عناصر پلید و کثیف توقعی نیست. ماهیت آنها روشن است. برنامه آنها همین است اما تعجب از جهان اسلام است. تعجب از مدعیان اسلام است که چطور اجازه می‌دهند چنین جنایاتی اتفاق بیفتد و ساکت باشند.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: هم جهان اسلام و هم مجامع جهانی آیا وقت آن نرسیده است که به خود آیند؟ و این غده سرطانی را با هر وسیله‌ای که مقدر است متوقف کنند و نظام جنایتکار و متجاوز صهیونیستی‌ را به زانو درآورند؟

,

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: کشورهای مسلمان رابطه خود را با آنها قطع و کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند و با حامیان اسرائیل برخورد شایسته‌ای همچون حامیان یک جنایت انجام دهند.

,

وی با اشاره به باز شدن در‌های تسلیحاتی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی افزود: هم لعنت خدا بر رژیم صهیونیستی و هزاران لعنت بر حامیان‌شان به خصوص آمریکا. وظیفه کشورهای اسلامی تجهیز فلسطینی‌ها است تا هر زمان که این رژیم سفاک اراده کرد نتواند فلسطینی‌ها را به خاک و خون بکشد.

,

خطیب امروز نمازجمعه تهران با اشاره به آتش‌بس چند روزه بین رژیم صهیونیستی و فلسطین گفت: این خدعه هم برای این است تا فلسطینی‌ها بتوانند جنازه‌هایی که بر روی زمین افتاده است را جمع کنند. پذیرش آتش‌بس باید با رفع حصر باشد مصر خجالت بکشد و درها را باز کند تا رفع حصر شود.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با تأکید دوباره بر تجهیز مردم فلسطین گفت: ‌تمام اینها اندکی از وظیفه عظیمی است که جهان اسلام وظیفه دارد در مقابل مظلومان انجام دهد و این افتخار برای ایران بوده است که از همان روز اول انقلاب شعار حیات فلسطین را سر داده است.

,

وی افزود: نکته‌ای دیگر این است که خداوند بنا دارد که مهلت دهد. خداوند به جانیان کربلان نیز مهلت داد اما بالاخره خدا زنده است و این جانیان منتظر روز انتقام باشند.

,

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: اسرائیل باید بداند که وجدان بشریت تا حدی تحمل دارد و این تحمل اگر لبریز شود وجدان‌ها علیه او حرکت می‌کنند و آن زمان باید این رژیم اشغالگر آرزوی مرگ کند.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه با اشاره به اینکه درگیری حق و باطل از ابتدای خلقت بوده است، گفت در مقابل پیامبران،‌طاغوت‌ها بودند و حق و طاغوت با هم همواره درگیر بودند ممکن است خداوند مهلت دهد اما عاقبت از آن متقین است و این درگیری‌ها نیز یک آزمایش است.

,

وی افزود: هم مردم غزه امتحان می‌شوند هم امت اسلامی و هم سردمداران این کشورها مردم مظلوم غزه ایستاده‌اند و دو راه پیروزی در مقابل آنها است. یا اسرائیلی‌ها به دست آنها نابود می‌شوند و یا به شهادت می‌رسند و به مقامات عالیه می‌رسند.

,

خطیب امروز نمازجمعه تهران ادامه داد: این پیروزی، پیروزی مکتب فلسطین است. مکتب فلسطین غالب و با عنایت خداوند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: مردم غزه پس از این خدعه نیز محکم بایستند و شرایط خود را بیان کنند. در صورت آتش‌بس محاصره غزه باید رفع و تجاوز اسرائیل نیز به این منطقه باید قطع شود.

,

وی همچنین با آرزوی پیروزی برای ملت فلسطین گفت:‌ ان‌شاءالله بینی اسرائیل به خاک مالیده خواهد شد.

,

خطیب نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: همه باید در زندگی خود تقوا بورزند چرا که آنچه حضرت یوسف (ع) را به مقام و مسند رساند تقوا ورزی و صبر بود.

,

عضو مجلس خبرگان با اشاره به موضوع انسان اظهار داشت: یکی از مسائل مهم این است که آدمی چه کسی را به عنوان ولی و سرپرست انتخاب می‌کند چرا که در تمام زندگی انسان باید از دستورات یک ولی تبعیت کند اما حال این پرسش مطرح می‌شود که این ولی چه کسی است؟

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد:‌ قرآن مجید در این باره می‌گوید عده‌ای خداوند و عده‌ای شیطان را به عنوان ولی انتخاب می‌کنند که پذیرش خداوند به عنوان ولی برکاتی را برای انسان به همراه خواهد داشت.

,

خطیب نمازجمعه تهران خروج از ظلمات و تأمین سعادت دنیا و آخرت، استقلال را از جمله برکات ولی قرار دادن خداوند دانست و خاطرنشان کرد: اگر کسی در زندگی خداوند را به عنوان ولی خود انتخاب کند زندگی دنیا و آخرت او سعادتمند می‌شود.

,

آیت‌الله موحدی‌کرمانی اظهارداشت: یکی از برکاتی که پذیرش خداوند به عنوان ولی برای انسان به همراه دارد آن است که انسان مالک خودش می‌شود این حرف به این معناست که انسان، اجازه تصرف شیطان را بر خود نمی‌دهد.

,

وی اظهار داشت:‌ در دوران شاه مملکت و کشورمان به دست بیگانگان سپرده شده بود و مردم کشورمان استقلالی از خود نداشتند که این عدم استقلال به واسطه گناهی بود که می‌توان آن را ظلم‌پذیری دانست و پس از انقلاب با پذیرش ولایت خداوند، توانستیم استقلال کشور را به دست بگیریم و از بیگانگان بی‌نیاز شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه