اخبار داغ

فریاد "اسرائیل کودک کش نابود باید گردد" در مازندران طنین انداز شد

فریاد "اسرائیل کودک کش نابود باید گردد" در مازندران طنین انداز شد
مردم مازندران پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایات رِژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و ددمنشی اسرائیل غاصب در کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از بلاغ، این خبر لحظه به لحظه بر اساس مخابره خبرنگاران بلاغ از سراسر استان به روز می شود:

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ, بلاغ,

نوشهر:

,

نمازگزاران نوشهری امروز بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی گسترده ای در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی با شعار « اسرائیل کودک کش نابود باید گردد» شرکت کردند.

,

۱۴:۲۳ مراسم راهپیمایی مردم مومن و ولایی شهرستان نوشهر دقایقی پیش از مصلی امام خمینی(ره) به سمت آموزش و پرورش این شهرستان آغاز شد.

,

۱۴:۲۵ راهپیمایان با سردادن شعارهای ‘جنایات صهیونیست زیر سر آمریکا است’ ‘هر فتنه ای تو دنیا زیر سر آمریکا است’، ‘مرگ بر اسرائیل’، ‘مرگ بر آمریکا’، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

,

۱۴:۲۸ زهرا دانش آموز ۱۱ ساله نوشهری به خبرنگار ما گفت: امروز در این راهپیمایی شرکت کردم که بگویم دردهای کودکان غزه و فلسطین دردهای ما هم هست.

,

۱۴:۳۰خانم تربتی ۳۰ساله که کارمندیکی از ادارات نوشهر خود را معرفی می کند افزود: خودم مادر هستم و درک میکنم مادران داغدیده غزه چه رنجی را تحمل می کنند، با شرکت در این راهپیمایی می خواهم احساس همدردی خودم را با مادران غزه که کودکان خود را در این جنگ از از دست دادند ابراز کنند.
۱۴:۳۲خانم مرادی که خانه دار است با اشاره به اینکه انشالله آه مادران غزه دامن دشمنان خونخوار غزه را میگیرد خاطرنشان کرد: می خواهم با شرکت در این راهپیمایی خشم خود را نسبت به جنایات این رژیم نامشروع اعلام کرده و با امام زمان خود تجدید بیعت کنم.

,
,

گلوگاه:

,

 راهپیمایی مردم شهید پرور گلوگاه در حمایت از مردم مظلوم و بیگناه غزه بعد از نماز جمعه با حضور گسترده انجام شد.

,

در این راهپیمایی که مردم از تمام قشرها حضور داشتند و با شعار “اسرائیل کودک کش نابود باید گردد” حمایت خود را از زنان و کودکان و مردم به خون نشسته غزه اعلام داشتند و خواستار تجهیز مسلمانان و نابودی اسرائیل شدند.

,

بابلسر:

,

 مردم شهرستان بابلسر پس از اقامه نماز جمعه، با تجمع مقابل مصلی المهدی این شهر و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

,

حجت الاسلام طلابیان امام جمعه بابلسر با بیان اینکه کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، از صهیونیست های جنایتکار حمایت می کنند، گفت: رژیم اشغالگر قدس از همین سنگ ها و چوب های مردم بی دفاع غزه هراس دارد و خواهان خلع سلاح آنهاست.

,

خطیب جمعه بابلسر ادامه داد: مردم مظلوم غزه نه تنها سلاح را بر زمین نخواهند گذاشت بلکه برای سرکوب رژیم جعلی اسرائیل، همه مسلح خواهند شد.

,

حجت الاسلام طلابیان در ادامه با بیان اینکه هوشیاری مردم موجب نقش بر آب شدن نقشه های دشمن می شود، افزود: اخیرا وندی شرمن نماینده آمریکا در مذاکرات 5+1 با ایران در مجلس سنا حاضر شد و خواسته های درونی استکباری خودشان را به عنوان توافقات هسته ای با ایران مطرح کرد.

,

وی هدف آمریکا از این کار را ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین ایران عنوان و خاطرنشان کرد: اگر قرار بود فردو را تعطیل و یا تخریب کنیم، هرگز آن را نمی ساختیم.

,

طلابیان تصریح کرد: چشم بیدار مقام معظم رهبری ناظر بر تیم مذاکره کننده است.

,

امام جمعه بابلسر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:" اگر مسئله هسته ای هم حل شود، دشمن چیزی دیگری را طلب می کند." تاکید کرد: پیش بینی های رهبر انقلاب در حال تحقق است؛ چرا که شرمن در مجلس سنا آمریکا صراحتا عنوان کرد اگر ما با ایران به توافق هسته ای هم برسیم تحریم ها تمام نخواهد شد.

,

محمود آباد:

,

مردم مومن و انقلابی محمودآباد در پایان نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی خودجوش ، از مقاومت مردم مظلوم غزه با شعار فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، تجلیل کردند.

,

در این تظاهرات که بصورت خودجوش و در حمایت و تجلیل از مقاومت مردم غزه صورت گرفت نیکی ملکی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت ، امام جمعه و مسئولین شهرستان در میان راهپیمایان حضور داشتند.

,

این راهپیمایی که از مصلی محمودآباد تا امام زاده قاسم این شهر با حضور گسترده مردم شکل گرفته بود با شعار اسرائیل کودک کش نابود باید گردد و فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، اسرائیل اسرائیل ننگت باد ننگت باد پایان یافت.

,

رامسر

,

مردم رامسر هم بعد از اقامه نماز جمعه تجمع اعتراض آمیزی را با شعار "اسرائیل کودک کش نابود باید گردد" برگزارکردند.

,

در این تجمع اعتراض آمیز که قشر های مختلف مردم شهرستان رامسر در آن حضور داشتند ،شرکت کنندگان نسبت به حملات بی رحمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند و خواستار آتش بس و آزاد سازی فلسطین اشغالی شدند.

,

یکی خواهران حاضر در این راهپیمایی اعتراض آمیز خطاب به خواهران و برادران خردسال فلسطینی خود به خبرنگاربلاغ گفت: ای خواهر و برادر کوچک چه سخت است، وقتی هر روز صدای گریه های تو را می شنوم، به پهنای صورتم برای مظلومیت شما که مرا به یاد کودک مظلوم کربلا حضرت علی اصغر (ع) می اندازد، گریه می کنیم و آه می کشیم از این همه تبعیض و مظلومیت و می گوییم چه سخت است هر روز می بینیم تک تک شما از میان همسالان و خانواده خود پر می کشید.

, بلاغ,

دانشجویی که در دستانش یکی از تصاویر درد ناک حملات رژیم صهیونیستی بود گفت: همه جهانیان می دانند هدف نهایی اسرائیل به فلسطینی ها به طور عام محاصره شده غزه به طور خاص، کشتن امید مردم مظلوم فلسطین و غزه است و در این خصوص کودکان بی پناه را هدف قرار داده که بسیار درد ناک و بی رحمانه است.

,

یکی از رزمندگان دفاع مقدس نیز در این راهپیمایی که خود مشتاق گفتگو بود در جملاتی بیان داشت: ما امت حزب الله رامسر در این تجمع حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی را با شعار اسرائیل کودک کش نابود باید گردد و با چشمانی پر از اشک و با قلبی  پر از نفرت می گوییم مرگ بر تو ای رژیم کودک کش، مرگ بر تو!

,

طلبه ای که در بین راهپیمایی کنندگان بود هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این کدام مسلک انسانی است که این همه بی تفاوتی و سکوت در برابر این همه هاری و جنون تمام نشدنی صهیونیست های گرگ صفت را توجیه کند؟

,

وی افزود: انگار گوش های سازمان ملل از شنیدن صدای آژیرهای مناطق مسکونی رژیم اسرائیل کر شده است، اما چرا فریاد کودکان،  زنان، پیران بی دفاع و در خون غلطان و به زیر آوار رفته و در آتش سوخته غزه را نمی شنوند؟

,

وی در پایان اضافه کرد: این حقیقت پنهان نیست که سازمان ملل سالهاست در کما و بی عملی به سر می برد.

,

نکا:

,

جمع کثیری از مردم شریف و انسان دوست شهرستان نکا در حمایت از کودکان مظلوم غزه ، بعد از نماز دشمن شکن جمعه به راهپیمایی علیه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل پرداختند .

,

مریم قیصرپور یکی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع غزه به خبرنگار بلاغ گفت : سران استکبار فکر می کنند با این جنایتهای ضد انسانی و غیر بشر دوستانه می توانند موفق شوند ولی خونهای پاک و مظلوم و به ناحق ریخته این کودکان و زنان مسلمان ، نشان دهنده ناحق بودن این رژیم سفاک است.

, بلاغ,

 وی همچنین در توصیه به زنان و مادران غزه گفت : به همه مادران غزه اعلام می کنیم که ما مادران ایرانی حامی و پشتیبان آنها هستیم و تا جان در بدن داریم از شما حمایت می کنیم.

,

 قیصرپور هدف از حضور خود در این راهپیمایی را دفاع از حق مسلم مردم غزه بیان کرد .

,

آمریکا و اسرائیل ، شمرها و حرمله های زمان ما هستند 

,

 لیلا عمران ، دیگر بانوی شرکت کننده در این راهپیمایی در خصوص فاجعه نسل کشی و کودک کشی در غزه در گفتگو با خبرنگار بلاغ  بیان داشت : این متجاوزان ، شمرها و حرمله های زمان ما هستند که اینگونه نسل کشی می کنند و زنان و کودکان مظلوم غزه را مورد هدف قرار میدهند.

, بلاغ,

 عمران خاطرنشان کرد ، به مادران و کودکان غزه می گوییم با شما همراه هستیم و پیروزی از آن شماست.

,

 وی همچنین هدف خود از شرکت در این راهپیمایی را اینگونه بیان کرد که آمده ایم تا بگوییم مادران و کودکانِ غزه ، شما تنها نیستید و ماهم با شما همراهیم.

,

  ما کودکان ایران ، پشتیبان شما هستیم

,

ایلیا خادم یکی از کودکان حاضر در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت : به کودکان هم سن و سال خود می گویم پیرزی از آنان شماست و ما کودکان ایران ، پشتیبان شما هستیم.

, بلاغ,

 وی همچنین اذعان داشت ، هدفم از شرکت در این راهپیمایی حمایت از مردم و کودکان بی دفاع غزه است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه