اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بیرون آمدن آمریکا از برجام برابر با یک رسوایی بین‌المللی است

بیرون آمدن آمریکا از برجام برابر با یک رسوایی بین‌المللی است
عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به این مطلب که آمریکایی‌ها مانور خروج از برجام را می‌دهند و قصدی جدی در این باره ندارند، گفت: بیرون آمدن آمریکا از برجام برابر با یک رسوایی بین‌المللی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با صبح توس؛ در مورد احتمال خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: احتمال اینکه آمریکا از چارچوب برجام به صورت کلی خارج شوند ضعیف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: بیرون آمدن آمریکا از برجام برابر با یک رسوایی بین المللی و برابر با توسعه تنش میان چین، روسیه و اروپا با این کشور است.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به این مطلب که آمریکایی ها مانور خروج از برجام را می دهند و قصدی جدی در این باره ندارند، گفت: این مانورها هم برای گرفتن امتیازات بیشتر از ایران است و قصد دارند با این هجمه ها جمهوری اسلامی را در حوزه های دیگر تحت فشار قرار دهند.

,

 

,

آمریکایی‌ها می‌خواهند از حضور مؤثر ایران در محور مقاومت بکاهند

, آمریکایی‌ها می‌خواهند از حضور مؤثر ایران در محور مقاومت بکاهند, آمریکایی‌ها می‌خواهند از حضور مؤثر ایران در محور مقاومت بکاهند,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می خواهند با این اقدامات از برد موشک ها و همچنین حضور مؤثر ایران در محور مقاومت بکاهند، افزود: ترامپ نیز برای خروج از برجام آن را منوط به تصمیم کنگره می داند تا در معرض انتقاد مردم و افکار عمومی قرار نگیرد.

,

 

,

حقیقت پور تصریح کرد: موضوعی که اهمیت دارد این است که تفاهم کلی بین جناح های سیاسی و مقامات کشور در خصوص نحوه مقابله با آمریکا در پاسخگو بودن طرف مقابل به این معاهده وجود دارد.

,

 

,

وی افزود: تنظیم و تهیه طرح های قابل اجرا در صورت خروج آمریکا از برجام آماده است و امیدواریم حکیمانه ترین تصمیم در مورد اقدام متقابل اخذ شود.

,

 

,

آمریکا باید خواب بازدید از مراکز نظامی را ببیند

, آمریکا باید خواب بازدید از مراکز نظامی را ببیند, آمریکا باید خواب بازدید از مراکز نظامی را ببیند,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس ضمن تأکید بر این مطلب که آمریکا باید خواب بازدید از مراکز نظامی را ببیند، گفت: آمریکایی ها تحریم های جدیدشان را در قالب هسته ای نمی دانند و ادعا دارند که ربطی به برجام ندارد و گاها به بهانه های واهی ضد حقوق بشری این تحریم ها اعمال می شود.

,

 

,

وی  بیان داشت: این اقدامات آمریکایی ها با روح برجام تناقض دارد؛ اما باتوجه به شناخت از دشمن دست مسئولان کشور در این زمینه پر است، بنابراین مسئولان با پختگی و بلوغ لازم باید اقدامات درخور و شایسته داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه