اخبار داغ

سردار سنایی راد تاکید کرد:

اشتباه محاسباتی ترامپ تقویت وحدت در پشتیبانی از سپاه را رقم زد

اشتباه محاسباتی ترامپ تقویت وحدت در پشتیبانی از سپاه را رقم زد
معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ادعای پوچ ترامپ که سعی دارد سپاه پاسداران را در لیست تروریستها قرار دهد، گفت: خوشبختانه این اشتباه محاسباتی ترامپ نوعی تقویت وحدت در جمهوری اسلامی ایران را در پشتیبانی از سپاه پاسداران رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد در گفت‌و‌گو با کاشمر بصیر، در خصوص ادعای پوچ ترامپ که سعی دارد سپاه پاسداران را در لیست تروریستها قرار دهد، اظهار داشت: خوشبختانه این اشتباه محاسباتی ترامپ نوعی تقویت وحدت در جمهوری اسلامی ایران را در پشتیبانی از سپاه پاسداران رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر، ,

 

,

معاونت سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این روزها از زبان دولتمردان ایرانی و صاحبان قلم و اندیشه در ایران شنیده می‌شود که همگی تأکید دارند سپاه بخشی از نیروهای رسمی دفاع از نظام است که هر گونه اقدام و اشتباه آمریکاییها در این زمینه موجب تصمیمات و واکنش‌هایی در ایران اسلامی خواهد شد که در این سطح تمامی مسئولان و نخبگان ایرانی نظر واحد حمایتی از سپاه دارند.

,

 

,

وی بیان داشت: همانگونه که فرمانده کل سپاه پاسداران هم اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران از این اشتباه ترامپ، فرصتی خواهد ساخت برای تقویت بنیه دفاعی کشور و اتخاذ چنین موضعی موجب رسوایی آمریکا خواهد شد که به جای مقابله عملی با تروریسم به دنبال مقابله با سپاه پاسداران انقلابی است که عملا خاکریز اول مقابله با تروریسم تکفیری را در چند سال گذشته‌ی تحولات منطقه‌ای در اختیار داشته است و امروز به عنوان اصلی‌ترین نیروی مقابله کننده‌ی تروریسم در سطح منطقه و کمک کننده به مردم مظلوم کشورهای عراق و سوریه در برابر تروریستها شناخته می‌شود.

,

 

,

سنایی راد در پاسخ به این سؤال که چرا علی‌رغم پایبندی ایران به توافقات هسته‌ای و تأییدات مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی، ترامپ تلاش دارد که پایبندی ایران را تأیید نکند و به عبارتی از برجام خارج شود؟ گفت: آمریکاییها نشان دادند که هیچ اعتنایی به روابط و قواعد بین‌المللی ندارند که این امر پدیده‌ی جدیدی نیست.

,

 

,

وی ادامه داد: قبل از ترامپ هم بوش کوچک چنین رویه‌ایی را دنبال کرده است که به یک فاجعه منتهی شد و دو جنگ در افغانستان و عراق حاصل همین رویه‌ایی بوده که آمریکاییها از گذشته داشتند.

,

 

,

معاون سیاسی کل سپاه پاسداران ابراز داشت: ادعاهای ترامپ در حالی است که بارها مسئولان آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی و سازمان ملل متحد پایبندی جمهوری اسلامی ایران را به رعایت برجام اعلام کردند و واقعیت‌ها هم گویای این است که این آمریکا بوده که هیچ پایبندی به برجام نداشته و عملا روح و جسم برجام را مخدوش کرده است.

,

 

,

وی بیان کرد: شاید یکی از دلایل اینگونه اتخاذ مواضع دولت آمریکا نوعی فرار به جلو و فرار از پاسخگویی به اینگونه نقض‌هایی است که سعی دارند در قالب لفاظی‌ها و شانتاژ تبلیغی و رسانه‌ای آن را پوشش دهند.

,

 

,

سنایی راد در پاسخ به اینکه آیا ادعاهای پوچ ترامپ و حرکت‌هایی که علیه نظام ما داشته و دارند به این علت نیست که از ناحیه‌ی ایران احساس خطر می‌کنند؟ گفت: واقعیت این است که بخشی از اینگونه واکنش‌های انفعالی، نتیجه‌ی شکست‌های بزرگ آمریکا در سیاست‌های منطقه‌ای است و به هر حال ما فراموش نمی‌کنیم که ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی تأیید کرد داعش زاییده‌ی سیاست‌های رقیب آمریکایی او بوده و بارها بر حمایت رقیب آمریکایی خود از داعش اذعان کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: البته کلینتون هم قبل از ترامپ به صراحت از تلاش برای هماهنگی با 112 کشور برای پذیرش خلافت اسلامی ادعایی داعش، اذعان کرده بود، بنابراین امروز که جنگ نیابتی آمریکا در منطقه به روزهای پایانی خودش نزدیک شده ما شاهد اتخاذ مواضع ضد ایرانی و تهاجمی ترامپ علیه سپاه پاسداران هستیم؛ سپاهی که اصلی‌ترین عامل شکست داعش و جنگ نیابتی آمریکا در منطقه‌ی خاورمیانه به حساب می‌آید.

,

 

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: روند قدرت یابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در همین سالها همچنان ادامه داشته است و شاید یکی از عوامل اصلی اتخاذ اینگونه مواضع ترامپ به زعم آنها ایجاد مانع در برابر چنین روندی است که به نظر می‌آید همانگونه که سیاست‌های قبلی آمریکا فاقد هر گونه کارآمدی بوده و بر خلاف هدف آنها، تقویت کننده‌ی انگیزه‌ی نیروهای مختلف در جمهوری اسلامی برای تقویت قدرت محسوب می‌شده است، در ادامه هم همین روند ادامه خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه