اخبار داغ

در سی و ششمین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی مطرح شد

فتونیوز/ آقای نماینده چرا از جاسوس‌ها و اپوزیسیون حمایت می‌کنی؟

فتونیوز/ آقای نماینده چرا از جاسوس‌ها و اپوزیسیون حمایت می‌کنی؟
دادستان کل کشور گفت: آقای نماینده که از رانت وابستگی به این آن استفاده میکنی دنبال بدست آوردن نکته ای علیه قوه قضائیه هستی تا قوه را به چالش بکشی. چرا از جاسوس ها و اپوزیسیون حمایت میکنی
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در سی و ششمین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: اگر منشور حکومت امیرالمومنین را در همه عرصه ها و نیروهای مسلح و امنیتی حاکم کنیم قطعاً زندگی ما خیلی بهتر از این خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این حرف هم مربوط به دولت سابق و هم مربوط به دولت فعلی است. اینکه می گویند سیاسی برخورد می کنیم یعنی چه؟ آخه بی انصاف ها این چه حرفی است که می زنید؟

,

منتظری گفت: شما تصور می‌کنید اگر قوه قضائیه در یک کشور بی خاصیت شود به نفع مردم است؟ آقای نماینده که از رانت وابستگی به این آن استفاده میکنی دنبال بدست آوردن نکته ای علیه قوه قضائیه هستی تا قوه را به چالش بکشی حالا اگر انسان میدید این فرد در همه عرصه ها وارد می‌شود دلش نمی سوخت این آقا حق ورود در مسائل قضایی ندارد.

,

حکایت این آقا مثل کسی است که روضه میخواند غش می‌کرد سمت خانم ها چرا از جاسوس ها و اپوزیسیون حمایت میکنی چرا از افراد عادی حمایت نمیکنی. می‌روند از جریان فتنه و امثالهم حمایت می‌کنند. اینها خود را مدعی آزادی معرفی می‌کنند اگر مدعی آزادی هستید چرا دروغ میگویید از جریان سیاسی خاصی حمایت میکنید این یعنی دنبال عدالت واقعی نیستید.

,

 

,
, , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه