اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

دشمن با تمام قدرت به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان است

دشمن با تمام قدرت به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان است
امروز دشمن با تمام قدرت و امکانات در جهت اختلاف افکنی مابین مسلمانان است امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن امروز در تلاش است تا بین مسلمانان در کشورهای مختلف با هزینه های هنگفت رسانه ای و برنامه ریزی های قوی در جهت ایجاد تفرقه افکنی مابین قومیت های مختلف دامن بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، درباره تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: دین اسلام در جهت جذب حداکثری و دفع حداقلی عمل می کند و حضرت محمد (ص) پیامبر تمام امت اسلامی با مهر و عطوفت تمام این امر را از آغاز مدیریت خود در دستور کار خویش داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: تمام مذاهب و فرقه های مختلف با هر زبان و عقیده، نژادی که در داخل دین اسلام وجود دارد موظف هستند که جهان امروز را به سوی مسائل اتحادی در بین جوامع اسلامی سوق دهند.

,

امام جمعه میاندوآب، به اهداف دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمن امروز در تلاش است تا بین مسلمانان در کشورهای مختلف با هزینه های هنگفت رسانه ای، و برنامه ریزی های قوی در جهت ایجاد تفرقه افکنی مابین قومیت های مختلف دامن بزند که مسئولین با روشنگری و بصیرت افزایی مابین امت این اتحاد را حفظ کرده و در مقابل دشمنان موفق شوند.

,

حجت الاسلام حسن زاده، به سخنان رهبری درباره اتحاد اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمود فرقه هایی که دم از اختلاف افکنی بین امت اسلامی میزنند چه شیعه و چه سنی از دشمن اطلاعت کرده و به عنوان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی برای تحقق اهداف دشمن کار کرده و مستحق مجازات است.

,

وی، تصریح کرد: مذاهب مختلف دارای مقدسات و ارزش هایی هستند که امروز نباید به این ارزش ها برای ایجاد تفرقه دامن زد و برای این مذاهب محور ها و مبانی اتحادی وجود دارد که همه در مجموع آن را قبول دارند تا بتوان به آنها انسجام بخشید و در مقابل دشمنان ایستاد.

,

امام جمعه میاندوآب، به نظام حکومتی اشاره کرد و گفت: برای از بین رفتن یک نظام و حکومت دو راه وجود دارد که مهمترین آن ایجاد اختلاف افکنی و تفرقه بین مذاهب و قومیت ها است که باعث از بین رفتن یک نظام و حکومت می شود و برای جلوگیری از این فروپاشی ایجاد روشنگری و بصیرت بین مردم از اهمیت بخصوصی برخوردار است.

,

حجت الاسلام حسن زاده، در پایان سخنان خود به چهره دشمنان اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در گفته های خود به یک موضوع مهم اشاره کردند که دشمن همان دشمن قبلی است امکان دارد یک روز با روی خوش برخورد کند و روز دیگر تحریم ها را نسبت به حکومت افزایش دهد و اگر مذاکره می کند نباید ریشه جان کلمه را فراموش کرد چرا که چهره خود را تغییر داده و با ریشه اسلام مخالف است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه