اخبار داغ

یکی به فریاد من برسد؛

زندگی دردناک جوان گچسارانی بیخ گوش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس/ دیگر توان طفره و پاسکاری مسئولان را ندارم + تصاویر

زندگی دردناک جوان گچسارانی بیخ گوش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس/ دیگر توان طفره و پاسکاری مسئولان را ندارم + تصاویر
جوان 34 ساله گچسارانی دارای دوفرزند سالهاست که شغل خود را از دست داده و همچنان با شرایط سخت زندگی خود و خانواده اش دست و پنجه نرم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح زاگرس ، ایمان زارعی در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: ساکن گچساران دارای دو فرزند هستم که چند سالی است که بیکارم و در جستجوی شغل به هر جایی مراجعه می کنم هیچ کس کمکی نمی کند و می گویند باید آزمون بدهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد: تاکنون جاهای زیادی برای بکارگیری آزمون داده ام و تصحیح نمی شود چون بعد اثبات می شود تا نورچشمی ها رو به کارگرفتند.

,

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت زندگی چند بار اقدام به خودکشی کردم ولی دوستان و خانواده مانع شدند، گفت:دیگر توان ندارم خانواده پدریم هم با من۷ نفرند که همگی تحصیل کرده و باز قربانی نورچشمی ها شدند و بیکارند.

,

این جوان گچسارانی خطاب به خبرنگار صبح زاگرس اظهار کرد: بیایید ببینید پدرم بازنشسته است و من زن و بچه دارم اما در همسایگی خانواده من که همه از بیکاری روزهای سختی را می گذرانند خانواده هایی وجود دارد که دو نفر یا سه نفر یا حتی علاوه بر بچه های خانواده، عروس ها و دامادها هم به کار گرفته شده اند.

,

, ,

زارعی با اشاره به اینکه بیایید از نزدیک ببینید و تحقیق کنید افزود: ۴سال ناظر بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران بودم و الان دارند نیرو می گیرند ولی حق من که در دستگاه نظارت بیمارستان بودم فقط بیکاری است.

,

وی بار دیگر خبرنگار صبح زاگرس را خطاب قرار داد و به رسالت کار خبرنگاران برای حل مشکلات مردم و انعکاس مشکلات انها به مسئولان اشاره کرد و گفت: تو را به خدا این مشکلات را انعکاس دهید تا شاید وزیر نفت دید و شنید و مشکل من وخانواده ام را حل کرد.

,

این جوان گچسارانی در ادامه با اشره به اینکه هیچ گونه سابقه کیفری ندارم و حتی در طول زندگی ام از کسی شکایت هم نکردم افزود: استدعا می کنم بیایید از نزدیک ببینید که چه مشکلاتی داریم وچه دردی می کشیم.

,

این  جوان بیکار گچسارانی اسنادی از خود و خانواده اش را در اختیار خبرنگار صبح زاگرس قرار داد و با اشاره به فرزندانش گفت: این دو تا طفل معصوم چه گناهی کرده اند که باید در این زندگی عذاب اآر بسوزند.

,

زارعی در پاسخ به این سوال خبرنگار صبح زاگرس که ایا تاکنون برای پیگیری و حل مشکل خود به مسئولان مراجعه کرده ای که در جواب اظهار کرد: تا دلتان بخواهد به مسئولین شهرستان، نماینده، وزرا و غیره نامه نوشته ام و اما هیچ  پاسخی دریافت نکرده ام.

,

وی گفت: دخترم به دلیل داشتن بیماری باید عمل بشود ولی به دلیل نداشتن بیمه و پول قادر به انجام عمل جراحی وی نیستم و زجر می کشد.

,

این جوان بیکار گچسارانی عنوان کرد: انشا الله با یاری خدا و پیگیری پایگاه خبری صبح زاگرس مشکلم بر طرف شود.

,
, ,

مشکل از طریق مدیریت بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران پیگیری شود

,

خبرنگار این پایایگاه خبری در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت نفت گچساران خواستار پاسخگویی به مشکل این جوان گچسارانی شد که وی در پاسخ گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران قبلا زیر مجموعه شرکت نفت این شهرستان بود و حدود 14 سال است که از شرکت نفت منفک شده است و مدیریت جداگانه ای دارد.

,

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه  این بیمارستان شاخه ای از وزارت نفت است به این جوان گچسارانی توصیه کرد که مشکل خود را از طریق مدیریت بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران پیگیری کند.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه