اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

غرب در برابر ایرانِ مقتدر، ذلیل وخوار است/ نتیجه دل بستن به برجام،از دست دادن فرصت هاست

غرب در برابر ایرانِ مقتدر، ذلیل وخوار است/ نتیجه دل بستن به برجام،از دست دادن فرصت هاست
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب به دنبال ایرانی ضعیف شده است چرا که آنها در برابر ایرانِ مقتدر و قوی، ذلیل وخوار هستند و نتیجه دل بستن به برجام،از دست دادن فرصت هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد گفت: از ابتدای مذاکرات باید با این نگاه اقدام می شد که آمریکا قابل اعتماد نیست چرا که حرکت با این نگاه موجب کاهش خطا در محاسبات می شود اما به دلیل امیدی که عده ای به آمریکا بسته بودند، این مسئله نادیده و کمرنگ گرفته شد و امروز بعد از دو سال از برجام شاهد بهانه تراشی از سوی آمریکا هستیم و مدعی شده اند که ایران به روح برجام عمل نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به این که ایران در این راستا به همه تعهدات خود عمل کرد و هیچ امتیازی دریافت نکرده افزود: آنها در اظهار نظرهای خود مبتنی بر متن برجام، تفسیر خودشان را می گویند که هدف از برجام ایجاد صلح بوده اما می بینیم که ناامنی در منطقه بیشتر شده است و  درحالیکه عامل همه این ناامنی ها و جنگها خود آمریکا بوده و داعش نیز ابزار و ساخته دست آنها بود .

,

 

,

گودرزی اظهار داشت: مقصود آمریکا تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران است به طوری که انتظار داشتند جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت از نهضت های آزادی بخش و جبهه مقاومت بردارد تا آنها راضی شوند در حالیکه این موارد از اصول اصلی  و مبانی انقلاب است و البته انتظار داشتند که ایران نیز دست از پیشرفت های موشکی بردارد.

,

 

,

به گفته وی غرب به دنبال ایرانی ضعیف شده است چرا که آنها در برابر ایرانِ مقتدر و قوی، ذلیل وخوار هستند و علت دشمنی آنها با سپاه نیز این است که سپاه مایه عزت و اقتدار ایران است.

,

 

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دل بستن به برجام موجب از دست رفتن فرصت ها می شود گفت: اتکا به ظرفیتهای داخلی باید مد نظرباشد و با اقتصاد مقاومتی مسیر پیشرفت را می توانیم طی کنیم و تا زمانی که امید داشته باشیم که مشکلات ما به دست دیگران حل شود این اراده هم در ما شعله نخواهد کشید که با حرکت جهادی و رویکرد انقلابی در مسیرپیشرفت حرکت کنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: ترامپ با تظاهر به دیوانه بازیهایی که انجام می دهد تفاوتی با دیگر رئیس جمهورهای آمریکا ندارد فقط شیوه عملشان تفاوت دارد یکی با زبان تهدید، دیگری با دم زدن از گزینه های روی میز، یا مذاکره و لبخند و این یکی نیز با تظاهر به دیوانگی، همه  با یک سیاست حرکت می کنند و هدفشان انزوای انقلاب است اما به لطف خدا روز به روز انقلاب با اقتدار بیشتری در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

,

 

,

گودرزی بر چند نکته مهم تاکید کرد و افزود: ضروری است که از مجلس، دولت و مسئولان ارشد نظام یک صدا شنیده شود و باید یکپارچگی  و انسجام از بیرون احساس شود و نیاز است در اشاره به برجام و تشریح دستاوردهای آن، زیاده روی نگردد چرا که این اقدام آنها را جسورتر می کند و باید دشمنان بفهمند که پیشرفت این کشور با برجام پیوند نخورده است.

,

 

,

وی بیان کرد: باید متوجه شوند که هر عملی انجام دهند اقدام متقابلی از جانب ما خواهد داشت و در برابر هر تصمیم ناصحیح آنها پاسخی قاطع و تصمیمی موثر اتخاذ خواهد شد، نه اینکه ما از کنار نقض عهدها و اقدامات آنها خواهیم گذشت بلکه باید بدانند اقدام متقابل خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه