اخبار داغ

سایتهای سیار موبایل در مرز مهران نصب شد

سایتهای سیار موبایل در مرز مهران نصب شد
در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا مراسم اربعین حسینی و پیاده روی زائران حرم اباعبدالله الحسین، اپراتورهای تلفن همراه تجهیزات ارتباطی خود را در مرز مهران نصب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین، نصب و راه اندازی سایتهای BTS پرتابل در منطقه مرزی مهران توسط اپراتورهای موبایل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هفته گذشته وزیر ارتباطات دستور تشکیل کمیته پیگیری ارتباطات اربعین با محوریت شرکت ارتباطات زیرساخت و حضور اپراتورهای تلفن همراه را صادر کرد.

,

براین اساس مقرر شد کارگروهی جهت ارتقای کیفیت ارتباطی عتبات عالیات در مراسم اربعین حسینی ایجاد شود.

,

همچنین با ارزیابی و پیش‌بینی نیازهای ارتباطی و استفاده از ظرفیت‌های کلیه بخشهای مختلف وزارت ارتباطات، امکانات اپراتورهای داخلی، منطقه ای و بین‌المللی، برنامه‌ریزی لازم و دقیق برای تأمین ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی درجهت ارائه خدمات با کیفیت مناسب به زائزان اربعین فراهم شود.

,

در این راستا اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از آغاز نصب و راه اندازی بیش از ۱۱ سایت BTS پرتابل (قابل حمل و سیار) در مرز مهران توسط ۳ اپراتور تلفن همراه خبر داده است.

,

درهمین حال مطابق اعلام این اداره کل، کانکس های اینترنت وای فای (wifi) این اپراتورها نیز برای ایجاد «چتر اینترنت وای فای» در منطقه مرزی مهران در حال آماده سازی و راه اندازی است.

,

وزیر ارتباطات قرار است به دعوت وزیر ارتباطات عراق، برای مذاکره و رایزنی درخصوص کیفیت ارتباطی اربعین حداکثر تا ۱۰ روز دیگر به کشور عراق سفر کند.

,

سال گذشته به دلیل افزایش بار ترافیکی شبکه و کمبود تجهیزات شبکه عراق، در ایام اربعین حسینی، بسیاری از زائران ایرانی امکان استفاده از خدمات تلفن همراه را نداشتند.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه